American Eagle Outfitters podwaja powierzchnię centrum dystrybucyjnego

American Eagle ecommerce

American Eagle Outfitters, popularny na amerykańskim rynku detalista odzieżowy, planuje otwarcie nowego centrum dystrybucji. Ma ono pomóc spółce w sprostaniu rosnącym wynikom sprzedażowym oraz zapewnić sprawną wysyłkę towarów.

Nowe centrum ma być gotowe w kwietniu 2015 roku. Zatrudnienie znajdzie w nim ponad 600 osób, a jego powierzchnia dwukrotnie większa od liczącego prawie 30 tys. metrów kwadratowych centrum w Warrendale, które firma planuje zamknąć.

Nowa placówka zlokalizowana będzie w Hazelton w stanie Pensylwania. Jej otwarcie jest konieczne ze względu na stale rosnące wyniki American Eagle Outfitters  w sprzedaży e-commerce. Przedstawiciele firmy twierdzą, że nowa lokacja jest niezwykle dogodna ze względu na bliskość infrastruktury transportowej.

“Nie mamy możliwości rozszerzenia działalności naszego obecnego centrum dystrybucyjnego na skalę, która pozwoliłaby na zaspokojenie potrzeb naszych klientów, jednocześnie zapewniając prawidłowe funkcjonowanie wewnętrznej logistyki firmy” – mówi Jani Strand, rzecznik spółki. „Inaczej nie byłoby możliwe prowadzenie wspólnego wykazu dla towarów zamawianych bezpośrednio przez klienta i tych rozwożonych z centrum dystrybucyjnego do naszych sklepów. Takie rozwiązanie nie wchodzi w grę ze względu na strategię rozwoju, którą przyjęliśmy. Wspólny wykaz jest dla nas kluczowy” – dodaje.

Spółka American Eagle Outfitters prowadzi 314 sklepów w centrach handlowych w 40 stanach USA. Rok 2012 zamknęła z wynikiem finansowym na poziomie 467 milionów dolarów, co oznacza 25% wzrost w skali roku.

Reklama

SCF 2017 Spring