Charles Tyrwhitt buduje relacje z klientami z pomocą geolokalizacji

Charles Tyrwhitt, brytyjska sieć sklepów z elegancką odzieżą testuje korzyści, jakie międzynarodowym e-detalistom może przynieść geolokalizacja.

Wraz z firmą technologiczną Monatate, marka sprawdza w jaki sposób można wykorzystać techniki geolokalizacyjne do nawiązywania zindywidualizowanych relacji z kupującymi odwiedzającymi jej strony. “Chcemy razem z Monetate wypróbować nowe możliwości, jakie kryją się w indywidualnym podejściu do klienta. To niezbędny aspekt dobrego marketingu” – uważa Jennie Blythe, szefowa rozwoju serwisu online w Charles Tyrwhitt. Wyniki, które przyniesie ta współpraca zadecydują o kontynuacji wspólnych kampanii marketingowych.

Brytyjski sprzedawca eleganckich ubrań głównie dla mężczyzn jest znany ze znakomitej obsługi klienta i chętnie eksperymentuje z innowacjami na tym polu. Zakupione w sklepie towary można zwracać przez pół roku po zakupie bez podawania powodu, a na swojej stronie firma daje klientom możliwość pisania recenzji, w które w żaden sposób nie ingeruje. Według jej danych, ponad 95% komentarzy pochodzi od zadowolonych klientów.

Charles Tyrwhitt powstał w 1986 roku w Wielkiej Brytanii jako sklep z eleganckimi koszulami. Marka ma dziś ponad 20 butików  w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Austarlii oraz cztery sklepy internetowe.

Monetate to firma wykorzystująca rozwiązania technologiczne do kampanii marketingowych. W swoim portfolio ma projekty zrealizowane dla takich marek jak Best Buy, Frontier Airlines i Aeropostale.

Reklama

SCF 2017 Spring