Globalindustrial.com uruchamia nową platformę handlową online

Global Industrial marketplace

Global Industrial, amerykański detalista wyspecjalizowany w sprzedaży artykułów przemysłowych w modelu B2C, obiera nowy kierunek rozwoju. Teraz firma będzie prowadzić platformę handlową Global Industrial Marketplace, działającą w formacie B2B. Firmy wystawiające na niej swoje towary będą kierować ofertę bezpośrednio do odbiorców korporacyjnych jak i indywidualnych.

Producenci dostaną możliwość założenia na platformie własnego profilu. Global Industrial odda do ich użytku łatwy w obsłudze portal, z wieloma narzędziami, pozwalającymi w wygodny sposób zarządzać sprzedażą.

“Cieszymy się, że dzięki Global Industrial Marketplace będziemy mogli zaoferować nowe kanały sprzedaży oraz lepszy wybór towarów” – uważa Bob Dooley, prezes Global Industrial. Do dyspozycji detalistów oddanych zostało wiele funkcji – od możliwości administrowania ofertą i zamówieniami, przez doradzanie klientom, po wgląd w historię transakcji. Platforma planuje też zadbać o zindywidualizowaną obsługę firm i ochronę przed cyber-oszustami. Sprzedawcy będą też mogli liczyć na zoptymalizowaną ekspozycję swojej oferty w serwisie.

„Platforma o zasięgu krajowym da im dostęp do milionów potencjalnych klientów, oraz szansę na błyskawiczne dotarcie z ofertą do dotychczasowych partnerów biznesowych. Nowy serwis sprawi, że nasi klienci będą mieć dostęp do znacznie szerszej oferty niż 750 000 produktów, które do tej pory mieliśmy w swoim sklepie” – czytamy w oświadczeniu firmy.

Global Industrial należy do grupy Systemax, która sprzedaje sprzęt komputerowy w Europie i Stanach Zjednoczonych m.in. pod markami TigerDirect, Global Industrial i MISCO, zarówno online jak i w sklepach tradycyjnych.

tekst opracowała Agata Kłapeć

Reklama

SCF 2017 Spring