Rossmann rozwija centrum informatyczne

Rossmann, jedna z najpopularniejszych w Polsce sieci drogerii, usprawnia swoje usługi informatyczne i rozwija obszar sprzedaży online. Sieć poinformowała ostatnio o dużej inwestycji poczynionej na rzecz rozwoju Centrum Technologicznego Rossmanna oraz zatrudnieniu aż czternastu nowych programistów w ramach programu „ZaprogramujSię” skierowanego do polskich uczelni technicznych. Docelowo mają oni usprawnić sieć informatyczną marki oraz wdrożyć korzystne rozwiązania cyfrowe dla klientów.

Rossmann rozwija usługi online

Zgodnie ze słowami Marka Kłosa, szefa Centrum Technologicznego Rossmanna, unowocześnienia wprowadzane do sieci sklepów mają jak najbardziej ułatwić i uatrakcyjnić zakupy konsumentom. W związku z tym wdrażane są dość innowacyjne rozwiązania, taki jak interaktywna internetowa drogeria 3D. Tworzone są aplikacje mobilne oraz systemy programów lojalnościowych; zdecydowano się także na usprawnienie zakupów stacjonarnych poprzez wprowadzenie kas mobilnych.

Zobacz: 15 STRON E-COMMERCE JEST PODATNYCH NA ATAK HAKERÓW PRZEZ BŁĄD W MAGENTO

Jedną z większych inwestycji będzie rozbudowa działającej od lutego 2015 roku strony Rossnet. Już teraz z powodzeniem działa tam opcja „zamów online, odbierz offline” w jednym z 860 punktów sieci Orlen. Jest to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych zakupów, choć w przypadku Rossmanna nadal to sklepy stacjonarne są głównym źródłem dochodu. Obecnie jest ich 1,1 tysiąca w całej Polsce i dziennie obsługują one 675 tysięcy klientów.