Gilt.com stawia na personalizację oferty handlowej

Gilt rynek online

Gilt.com, internetowy sklep z odzieżą, wprowadził innowacyjną usługę personalizacji zakupów. Teraz każdy klient może otrzymać ofertę przygotowaną pod jego indywidualne potrzeby.

Zarejestrowani użytkownicy Gilt otrzymują codziennie nową, spersonalizowaną propozycję zakupu. Specjalnie zaprojektowany algorytm najpierw bada zwyczaje i preferencje kupujących, na podstawie których przygotowuje indywidualną ofertę. Algorytm bierze pod uwagę nie tylko ostatnio kupione przedmioty czy historię przeglądania, ale także produkty, rozmiary, kategorie i marki najczęściej wybierane przez klienta. Oferta jest także dostosowywana ze względu na aktualną porę roku. Funkcja została oznaczana symbolem „Your Personal Sale” (Twoja Osobista Oferta), który pojawia się na stronie www oraz w mobilnej aplikacji Gilt dla urządzeń wyposażonych w system iOS.

Każda oferta jest aktualna jedynie przez 24 godziny co wpasowuje się w schemat błyskawicznej sprzedaży promowanej przez Gilt. W ten sposóbi każdy klient otrzymuje codziennie nową ofertę do sprawdzenia, co przyczynia się do wzrostu odwiedzin na stronie www.

„Ciągle poszukujemy sposobów na przedstawianie naszym klientom propozycji najbliższych ich upodobaniom. Personalizowanie ofert to rozwiązanie, które zbliża nas do ideału. To kolejny etap ulepszania naszego systemu błyskawicznej sprzedaży. Wykorzystujemy funkcje które nasi klienci już zdążyli docenić, jednocześnie dopasowując ofertę do ich gustów”.– twierdzi Steve Jacobs, rzecznik Gilt.

Gilt.com oferuje kupującym modę damską, męską i dziecięcą, ale także artykuły wystroju wnętrz. Oferta firmy dociera do klientów w 180 krajach świata.

tekst opracował Grzegorz Pawłowski

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring