KFC rozwija działania na Snapchacie

snapchat-Galeria-Malta

Marka KFC uruchamia serię 4 gier dla osób śledzących profil sieci za pośrednictwem aplikacji społecznościowej Snapchat.

– Nasze digitalowe działania zawsze są wypadkową idei przyświecających KFC, aktualnych trendów oraz dążenia do realizacji nieszablonowych rozwiązań. Monitorujemy gdzie są oraz co lubią dzisiejsi nastolatkowie i na tej podstawie szukamy pomysłów a także odpowiednich kanałów dotarcia do grupy docelowej – wskazuje Szymon Dyjach, New Media Specialist AmRest.

4 smaki na Snapchacie

W nowej zabawie zaproponowanej przez sieć KFC użytkownicy wcielają się w paparazzo, który ma za zadanie zrobić możliwie najciekawsze zdjęcie śpiewaka operowego pojawiającego się na ekranie. Zadaniem użytkowników jest zrobienie możliwie najciekawszego zrzutu ekranu oraz zaproponowanie tytułu dla opery na temat produktów KFC.

Kolejne gry będą nawiązywały do innych produktów z menu 4 smaki świata. Obecna gra promuje zestawy bites z meksykańską salsą. Następna gra, nawiązująca do chińskiego menu, zostanie uruchomiona 12 października.

4 najpopularniejsza marka

Wcześniejszym działaniem marki na portalu Snapchat było Shake Challenge. Marka zaprosiła do współpracy dwójkę popularnych influencerów – Zuzannę Borucką, znaną jako Banshee, oraz Wielmożnego Igora, którzy na jeden dzień przejęli kanał KFC na Snapchacie i zmierzyli się z popularną zabawą: Prawda czy wyzwanie?

Efektem tej współpracy był awans kanału marki na 4. pozycję w zestawieniu marek najpopularniejszych wśród polskich użytkowników Snapchata. Relacja z wyzwania, jakie marka i fani rzucili młodym influencerom, zaowocowała liczbą ponad 29 tys. wyświetleń. Całościowy zasięg postów wspierających akcję na Facebooku i Instagramie wyniósł ponad 1 mln 350 tys.

Kampanie zostały przygotowane i zrealizowane przez zespół McCann&MRM.

Reklama

SCF 2017 Spring