Sieć Pretty One realizuje prawie 10 proc. sprzedaży online

pretty one

Pretty One posiada 28 salonów stacjonarnych w całej Europie. Prowadzi także sprzedaż online, która już obecnie odpowiada za 8 proc. obrotów całej sieci.

W rozmowie z redakcją Evigo.pl Agnieszka Kułakowska z działu marketingu sieci Pretty One podkreśla, że kanał e-commerce pomaga napędzać również sprzedaż offline.

– E-commerce jest naszym narzędziem sprzedaży online, ale równocześnie znacznie wpływa na sprzedaż offline. Pomaga w budowaniu wizerunku firmy, wzmacnianiu pozycji na rynku i rozpoznawalności marki wśród klientów – zaznacza Agnieszka Kułakowska.

Click and collect napędza sprzedaż

Klienci Pretty One mogą zamówić produkt online poprzez stronę internetową marki i odebrać go w dowolnym salonie sieci. To z kolei składania ich do kolejnych zakupów już na miejscu sprzedaży.

– Jesteśmy marką z grupy premium, zatem ceny są na poziomie, który nie przysparza nam zbyt wielu klientów z zachowaniami impulsywnymi. Natomiast, gdy nowi klienci poznają markę wiedzą, że warto u nas zapłacić więcej za niespotykaną jakość. Znaczny odsetek klientów wraca do nas, co jest dla nas bardzo pozytywnym sygnałem – mówi Agnieszka Kułakowska.

Rozwój sieci stacjonarnej

Spółka Pretty One zainteresowana jest lokalizacjami w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców i lokalami o minimalnej powierzchni 55 mkw. Obecnie posiada 28 salonów w całej Europie. W 2014 roku sprzedaż spółki wyniosła ponad 16 mln złotych.

Poza Polską, sieć rozwija się także poza granicami kraju. Firma zainteresowana jest lokalizacjami w Rosji i stolicach krajów nadbałtyckich. – W tej chwili w każdym dużym mieście w Polsce posiadamy nasze salony. Wschód jest dla nas klientem o dużym potencjale. Nasz salon w Moskwie bardzo dobrze się rozwija, co pokazało, że tamtejszy rynek jest atrakcyjny dla naszych produktów – podkreśla Agnieszka Kułakowska.

Pretty One to marka dla kobiet, które cenią klasykę, ale wykraczają poza sztywne ramy biznesowego stylu. Firma projektuje ubrania w trzech kolekcjach: Business Collection, After Collection oraz Solo Collection.

Reklama

SCF 2017 Spring