Marketing automation w nowym programie lojalnościowym Smyk

smyk sklep internetowy

W programie lojalnościowym Smyk & spółka uczestnicy mogą zbierać wirtualne puzzle oraz wymieniać je na bony rabatowe.

Formuła programu polega tworzeniu drzew rodzinnych, które połączą bliskich podczas zakupów. Wspólne konto pozwoli dzielić się informacjami na temat ważnych dat z życia dziecka oraz jego wymarzonych prezentów.

Smyk & spółka to program lojalnościowy przygotowany dla stałych klientów stacjonarnych salonów Smyk oraz sklepu internetowego Smyk.com.

– Bezpośrednia komunikacja z klientami to jeden z warunków niezbędnych do osiągnięcia sukcesu biznesowego, zwłaszcza w branży handlu detalicznego. Dzięki programowi lojalnościowemu wykorzystującemu narzędzia marketing automation oferujemy klientom dodatkowe korzyści płynące z regularnych zakupów w naszych sklepach, takie jak: bony rabatowe, zwroty bez paragonu czy możliwość korzystania z platformy służącej do wymiany informacji z bliskimi o ważnych wydarzeniach w życiu dziecka – mówi portalowi Evigo.pl Marek Łebek, PR & Marketing Manager Smyk – Tak jak w wypadku innych działań marketingowych. bezpośrednią korzyścią dla firmy, a co za tym idzie celem biznesowym, jest osiągniecie wzrostu sprzedaży przy jednoczesnym spełnieniu oczekiwań i zadowoleniu klientów oraz budowanie długotrwałej lojalności do marki.

Puzzle i bony

Każdy klient, który w jednym ze stacjonarnych sklepów Smyk lub przez stronę internetową Smyk.com wypełni formularz zgłoszeniowy do programu Smyk & spółka, będzie mógł zbierać punkty w postaci puzzli. Podczas kolejnych zakupów po okazaniu karty sprzedawcy lub wykonaniu zakupów przez stronę Smyk.com, punkty będą dodawane do konta uczestnika po 30 dniach od dnia zakupu (po czasie umożliwiającym ewentualny zwrot). Po zebraniu 333 puzzli uczestnik programu otrzyma bon o wartości 10 zł.

Gdy na koncie zostanie zebranych np. 999 puzzli wartość bonu wyniesie wielokrotność tej kwoty, czyli w tym przypadku 30 zł. W ten sposób uczestnicy klubu będą mogli otrzymać nawet do 100 zł na kolejne zakupy. Bony będą wysyłane drogą elektroniczną – emailem lub SMS-em. W każdej chwili na stronie www.program.smyk.com będzie dostępny aktualny stan konta, więc uczestnicy będą mogli na bieżąco kontrolować liczbę swoich puzzli.

Dane własne i reszty rodziny

– Prosimy klientów o podanie podstawowych danych niezbędnych do udziału, czyli imię nazwisko, płeć, data urodzenia, adres mailowy i nr telefonu. Pozostałe dane, dot. np. dzieci uczestnika, są w pełni dobrowolne, ale ich podanie umożliwia lepsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta – mówi Marek Łebek – Zgoda na komunikację handlową jest również dobrowolna, jeśli uczestnik jej nie wyrazi będzie otrzymywał wyłącznie komunikaty dotyczące jego konta w programie, czyli na przykład naliczenie puzzli i wygenerowanie bonu.

Podczas rejestracji w Programie organizatorzy zachęcają do podania dodatkowych danych, takich jak: imię, data urodzenia i płeć dziecka, dla którego najczęściej dokonywane są zakupy w sklepach Smyk. Nie ma wymogu, aby był to potomek uczestnika programu, czy kogoś z jego rodziny. Na tej podstawie przygotowywane będą automatyczne podpowiedzi dotyczące prezentów.

Właściciel konta może zaprosić do udziału w programie bliskie mu osoby. W ten sposób powstaje drzewo rodzinne, skupione wokół niego. Wszyscy nowi członkowie mogą wspólnie zbierać puzzle, a dzięki dostępowi do kalendarza nigdy nie zapomną o ważnych wydarzeniach z życia najmłodszego członka „rodziny”. Dodatkowo, założyciel konta może udostępniać bliskim listy wymarzonych prezentów dziecka, dzięki czemu zakupy staną się przyjemnością, a malec zawsze otrzyma trafiony upominek.

Organizatorem jest największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, która aktualnie liczy ponad 130 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych w Polsce.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring