Internetowy detalista JustFab otwiera pierwszy sklep stacjonarny

JustFab strategia online

JustFab, internetowy detalista specjalizujący się w sprzedaży obuwia ogłosił otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego. Firma twierdzi, że jest pierwszym sprzedawcą wysyłkowym, który otworzył tradycyjny punkt sprzedaży.

Sklep znajduje się w Galerii Glendale w Los Angeles, ma 915 mkw powierzchni. Otwarcie miało miejsce w ubiegły weekend.

„Otwierając pierwszy flagowy sklep, JustFab odwrócił proces i przekształcił firmę internetową w tradycyjnego sprzedawcę. Stworzyliśmy spółkę, która w przeciągu trzech lat stała się światowym liderem sprzedaży wysyłkowej odzieży. Teraz doświadczenia te przeniesiemy na sprzedaż stacjonarną, dzięki czemu klienci będą mogli przed dokonaniem zakupu osobiście zetknąć się z naszymi produktami” – komentuje Don Ressler, jeden ze współprezesów firmy

„Według naszych subskrybentów możliwość zobaczenia i przymierzenia produktów przed dokonaniem transakcji jest nadal istotną częścią procesu zakupowego. Poprzez otwarcie punktu stacjonarnego, dajemy naszym członkom VIP, a także nowym klientom możliwość nawiązania więzi z marką i osobistego wejścia w świat JustFab” – dodał Adam Goldenberg, drugi z szefów firmy

Zgodnie z zamysłem projektantów, butik powinien odzwierciedlać styl, który charakteryzuje witrynę internetową firmy. Klienci mogą więc kupować zestawy prezentowane na ekspozycji, oglądać filmy wideo związane tematycznie z najnowszymi trendami w modzie, a także korzystać z porad osobistego stylisty, który podpowie jak najlepiej komponować zestawy ubrań. Klienci mogą się zarejestrować na miejscu, aby otrzymać cennik dla VIP-ów, który do tej pory dostępny był tylko online. Okazjonalni klienci kupią produkty w normalnej cenie detalicznej.

JustFab rozpoczął działalność w 2010 r. jako internetowy sprzedawca damskiego obuwia. Obecni prowadzi działalność na rynku międzynarodowym i poszerzył portfolio produktowe o kategorie takie jak galanteria, biżuteria, odzież i inne akcesoria. Na całym świecie ma już ponad 33 mln klientów oraz portfolio, w którego skład wchodzą marki takie jak: JustFab, FabKids, ShoeDazzle, czy Fabletics.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring