Apple i Burberry wspólnie kręcą filmy na miarę Oscara

Burberry Apple e-commerce multichannel

Apple i Burberry nawiązały współpracę przy produkcji tegorocznej odsłony pokazu jesienno-zimowej kolekcji Burberry. Nowy iPhone 5S posłużył do zrobienia promocyjnych zdjęć z wybiegu, oraz nakręcenia kilku klipów, prezentujących możliwości nowego modelu flagowego produktu Apple.

Przedstawiciele Burberry twierdzą, że współpraca jest naturalną konsekwencją wspólnej wizji rzemiosła i sztuki, jaką dzielą obydwie firmy. W ramach promocji pokazu, firma przygotowała zapowiedź w formie filmu nakręconego za pomocą nowego iPhone’a. Klip doczekał się już ponad 400 tys. odtworzeń w serwisie Youtube.

Pracownicy Burberry umieścili zdjęcia zrobione za pomocą nowego iPhone’a na swojej witrynie oraz na swoim profilu w serwisie Instagram. Nakręcili także kilka klipów używając funkcji slow motion (zwolnionego tempa), wbudowanej w software nowego modelu telefonu. Dzięki opcji udostępnionej przez Instagram tego lata, można je obejrzeć na profilu marki.

Pokaz mody damskiej został nakręcony w całości za pomocą telefonu i umieszczony na Youtube, gdzie już obejrzało go 400 tys osób.

Zupełną nowością jest usługa Runway Made to Order, udostępniona przez Burberry na stronie www marki. Umożliwia ona entuzjastom mody zamówienie ręcznie wykonanych produktów prosto z pokazu kolekcji. Zamówione produkty można wzbogacić o zrobioną na zamówienie tabliczkę z imieniem i nazwiskiem właściciela. Chętni muszą się jednak spieszyć – usługa jest dostępna jedynie do 30 września.

tekst opracował Grzegorz Pawłowski

Reklama

SCF 2017 Spring