Serwisy Threadflip oraz Poshmark aktualizują swoje aplikacje mobilne

mobile retailing

Sklepy internetowe z używaną odzieżą na kobiet, Threadflip i Poshmark wprowadziły aktualizacje swoich aplikacji mobilnych dla systemu iOS7. Ubrania vintage stają się równie modne, co sprzedaż mobilna

Nową wersję uniwersalnej aplikacji, tym razem nie tylko na iPhone’a i iPoda, ale także na iPada uruchomiła platforma handlowa Threadflip, która służy do wymiany używanych ubrań. Według informacji na blogu firmy, 20% dotychczasowego ruchu w serwisie generowali użytkownicy iPadów, którzy spędzali na stronie dwukrotnie więcej czasu niż pozostali zakupowicze. Teraz aplikacja pomoże im korzystać z serwisu w pełni.

Najbardziej widoczną zmianą jest lepsza jakość zamieszczanych zdjęć, tak przecież kluczowa dla klientek, zwłaszcza tych korzystających z niewielkich urządzeń mobilnych. Jednak największą przemianę przeszła część komercyjna strony, gdzie na dla wygody zintegrowano wszystkie kategorie produktowe. Dodatkowo firma ulepszyła wyszukiwania pod kątem rozmiaru, ceny, czy projektanta ubrań, a także wprowadziła specjalny filtr produktów przecenionych.       

Również serwis Poshmark zaktualizował swoją aplikację obsługiwaną przez iOS7. Niedawno, w wywiadzie dla serwisu TechCrunch, CEO  Poshmark, Manish Chandra, przyznał, że platforma musi modernizować kanały sprzedaży mobilnej, jeśli chce nadążyć za nawykami swoich 250 tys. swoich klientek. Od początku tego roku poprzez aplikację mobilną serwis Poshmark sprzedał już ponad milion ubrań i wszystko wskazuje na to że obroty spółki w 2013 roku będą 10-krotnie niż rok wcześniej.

Czy aplikacja dedykowana dla twojej firmy została już zaktualizowana?

Reklama

SCF 2017 Spring