Tesco odświeża magazyn firmowy, zmienia portal oraz dodaje aplikację mobilną

Tesco sprzedaż online

Magazyn „Tesco Food Family Living” będzie się ukazywać 10 razy w roku i zastąpi dwa inne tytuły wydawane do tej pory na terenie Wielkiej Brytanii. Nowa odsłona „Tesco Magazine” ma dotrzeć do prawie siedmiu milionów konsumentów, przy wsparciu nowego portalu i aplikacji mobilnej

Formuła nowej gazety została opracowana przez firmę Cedar, partnera Tesco odpowiedzialnego za kreowanie wizerunku marki. Zakłada ona wykorzystanie trzech obszarów kluczowych dla działalności marketów: jedzenia, rodziny i życia. Magazyn będzie można ściągnąć z internetu lub otrzymać w supermarkecie w wersji papierowej. Razem z nowym tytułem została uruchomiona stanowiąca jego uzupełnienie witryna oraz aplikacja mobilna Discover Tesco. Aplikacja umożliwia uzyskanie dodatkowych informacji o oferowanych przez Tesco produktach, otrzymanie dostępu do ofert promocyjnych oraz bezpośredni zakup towarów.

„Reklamodawcy doceniają fakt, że Tesco Magazine ma tak wielu odbiorców. Jego nowa odsłona pozwoli dotrzeć do klienta w niedostępny dotychczas sposób, i to zarówno w wersji drukowanej jak i elektronicznej” – mówi Sharon Stuart z Dunnhumby, agencji współpracującej z Tesco w zakresie analizy danych i badania satysfakcji klienta

Według badań przeprowadzonych w 2012 roku przez NRA, brytyjską instytucję badającą rynek wydawniczy, stara wersja magazynu Tesco docierała do prawie 7,2 miliona klientów. Oficjalne wyniki audytu podają średnią dystrybucję w wymiarze prawie dwóch milionów egzemplarzy. Nowy magazyn ma mieć podobny nakład jak i czytelnictwo.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring