W Kalifornii ruszyła usługa Google Shopping Express

Google e-commerce

Po beta testach przeprowadzonych w pierwszej połowie roku, Google wprowadza nową usługę na rynek. Na razie z Google Shopping Express będą mogli skorzystać klienci zamieszkujący nad kalifornijską zatoką San Francisco.

Ideą nowej usługi jest zgromadzenie ulubionych lokalnych sklepów konsumenta, w jednej dogodnej lokacji w Internecie. Klient może zrobić zakupy online lub za pomocą aplikacji mobilnej, którą Google opracował od podstaw, dostosowując ją zarówno dla platformy iOS jak i do Androida. Pozwala ona na dokonanie dowolnych zakupów, a także na przeglądanie dostępnych produktów i sklepów. Co ciekawe Google zapewnia, że wszystkie zamówione towary zostaną dostarczone do klientów jeszcze w dniu zamówienia.

Google zapewnia, że ceny towarów dostępnych w ramach Shopping Express nie różnią się od tych oferowanych na półkach sklepów, klienci nie muszą się więc martwić, że przepłacą korzystając z nowej usługi. Dodatkowo, będzie można skorzystać z programów lojalnościowych oferowanych przez poszczególnych sprzedawców. Towary dostarczane będą w przedziałach czasowych definiowanych przez klienta, a kurierzy będą operować od wczesnych godzin rannych aż do godziny 21.

Lista sklepów oferujących swoje towary w ramach nowej usługi zawiera m.in. American Eagle, Blue Bottle Coffee, Lucky i Office Depot. Od tego tygodnia klienci mogą także zapełniać swoje wirtualne koszyki produktami oferowanymi przez DODOcase, Guitar Center, L’Occitane, REI i Whole Foods Market.

„Nasi inżynierowie naprawdę łamali głowy, aby opracować najbardziej efektywny sposób dostarczania towarów z jednego końca miasta na drugi, tak aby docierały one w czasie wybranym przez klienta” – pisze Tom Fallows, dyrektor Google Shopping Express na firmowym blogu. „Możecie być pewni, że już niedługo zobaczycie flotę naszych hybrydowych aut krążącą po mieście” – zapewnia.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring