Volusion tworzy platformę dla detalistów internetowych

Volusion detaliści internetowi

Firma Volusion stworzyła nową platformę dedykowaną internetowym detalistom. Serwis o nazwie Mozu ma za zadanie usprawnić przepływ danych pomiędzy urządzeniami, kanałami sprzedaży i markami. Narzędzie będzie w pełni gotowe w styczniu 2014 r.

Mozu jest platformą sprzedażową dla biznesu. Korzystając z niej przedsiębiorcy mogą w spójny sposób zarządzać swoim kontentem. Serwis powstaje i jest doskonalony w siedzibie firmy Volusion w Austin, w stanie Teksas.

„Od powstania smartfonów diametralnie zmieniają się metody dokonywania zakupów oraz sposoby w jaki przedsiębiorcy prowadzą biznes. W dzisiejszych warunkach rynkowych firmy walczą o to, by centralizować system zamówień, obsługę klienta i zarządzanie zasobami, dlatego powinni w pełni zintegrować liczne platformy sprzedaży oraz ujednolicać model kontaktu z marką. W przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku rozwiązań, Mozu pomaga spełnić wszystkie te wymogi” – mówi Clay Olivier, prezes Volusion.

Mozu ma globalny zasięg, oferuje wielokanałową optymalizację sprzedaży. Detaliści, którzy korzystają z serwisu mogą zarządzać wszystkimi swoimi witrynami i kanałami dystrybucji przez jeden internetowy panel administracyjny. Mogą również używać Mozu do łączenia rozwiązań technologicznych poprzez ten sam interfejs do programowania aplikacji (API), który wykorzystany był przy tworzeniu serwisu. Wśród dostępnych dla klientów usług znajdują się też: szkolenie, pomoc w implementacji serwisu, usługi designerskie oraz program partnerski.

„Dzięki nowatorskiemu podejściu Mozu dostarcza przedsiębiorcom prawdziwą wielonarządową platformę, która posiada wszystkie najlepsze cechy SaaS (Software as a Service, ang. Oprogramowanie jako Usługa – red.). Dzięki Mozu, sprzedawcy mogą zwiększyć wydajność i ujednolicić zarządzanie produktem, a jednocześnie nie muszą tracić czasu na zarządzanie infrastrukturą e-commerce. W połączeniu z SDK (Software Development Kit, ang. Zestaw do Rozwoju Oprogramowania – red.), rozwiązaniem stosowanym przez większość popularnych platform internetowych, Mozu pomoże detalistom prowadzić e-handel na własnych warunkach” – mówi Jason Wallis, szef działu technologii i wiceprezes Volusion.

Platforma Mozu funkcjonuje obecnie w fazie wstępnej, potrwa to do końca tego roku. Oficjalna inauguracja nastąpi 13-15 stycznia 2014 podczas imprezy “BIG Show” organizowanej przez National Retail Foundation w Nowym Yorku.

Firma Volusion dostarcza rozwiązań dla wszystkich rodzajów biznesu, od start-upów po wielkie konsorcja. Obecnie wspomaga ponad 40 tys.firm, wliczając w to: Intel, 3M, Disney, Toni & Guy, National Geographic i Peterbilt. Całkowita wartość transakcji dokonywanych za pośrednictwem dostarczanych przez nią narzędzi przekracza 12 mld dolarów.

Reklama

SCF 2017 Spring