Ranking Evigo: najseksowniejsi liderzy w branży e-commerce

detaliści internetowi seks

W branży e-commerce pracuje mnóstwo uroczych osób. Magazyn „Business insider” ogłosił ostatnio, że Sophia Amoruso, która zarządza internetowym platformą detaliczną Nasty Gal jest najseksowniejszą prezes na świecie. A oto lista najseksowniejszych ludzi ze świata e-commerce stworzona przez redakcję Evigo.pl 😉

Jeff Bezos (Amazon) – Wypada przyznać pierwsze miejsce Jeffowi Bezosowi z Amazona, bo trzyma ster światowego e-handlu. Jeff Bezos wykazywał się inteligencją i geniuszem już we wczesnych latach życia, gdy jako małe dziecko rozmontował własną kołyskę oraz skonstruował elektroniczny alarm, który miał trzymać rodzeństwo z dala od jego pokoju. Ukończył Uniwersytet w Princeton otrzymując tytuł inżyniera elektroniki i technologii komputerowej, a  jako dorosły już człowiek założył Amazon.

Susan Lyne (Gilt) – Lyne pełni funkcję prezes Gilt już od dwóch lat. Jej pierwszym kierowniczym stanowiskiem była funkcja prezes w firmie Martha Stewart Living. Lyne jest ucieleśnieniem nowoczesnej kobiety sukcesu, która zmienia w złoto wszystko, czego dotknie. Jej jedyną porażką było zwolnienie z telewizji ABC, ale przedtem zdążyła wypuścić w eter seriale takie jak „Chirurdzy”, „Gotowe na wszystko” czy „Zagubieni”.

Mike Dubin (Dollar Shave Club) – Mike Dubin to zabawny gość. Aby wypromować Dollar Shave Club, witrynę subskrypcyjną, na której można zamówić maszynki do golenia, stworzył viral promocyjny na YouTube. Inteligencja i poczucie humoru, którym cechowało się nagranie spowodowało tak ogromną lawinę zamówień, że strona padła w przeciągu godziny. Dubin rozpoczynał karierę w telewizji NBC.

Hayley Barna and Katia Beauchamp (Birchbox) – Hayley I Katia są przyjaciółkami, które podczas ostatniego semestru studiów na Harvardzie założyły Birchbox, witrynę oferującą produkty związane z urodą. Te dziewczyny potrafiły sprawić, że serwis zorientowany na urodę był jednocześnie zabawny i na czasie. Barna opisuje siebie sprzed etapu Birchbox jako „specjalistkę od imprez tanecznych w Szkole Biznesowej na Harvardzie” i przypomina mężczyznom, że łupież jest ok. Beauchamp mówi, że podczas studiów była “wyjątkowo bezczelna” I twierdzi, że prawdziwi mężczyźni noszą zabawne skarpetki.

Neil Blumenthal and Dave Gilboa (Warby Parker) – Kolejnym żywiołowym duetem ze świata e-commerce są prezesi i założyciele firmy Warby Parker, specjalizującej się w okularach. Zanim rozpoczął karierę w e-handlu, Blumenthal pracował w VisionSpring, organizacji non-profit. Idee, którymi się ona kierowała przeniósł potem na pole e-commerce. Wierzy nie tylko w działalność charytatywną, ale też w duet muzyczny Hall and Oates. Jego partner Dave Gilboa jest typem awanturnika. W swojej biografii opisuje ostatnią wyprawę trekkingową na Antarktydę, zdradza też, że jest najszybszym człowiekiem na świecie, który przebiegł maraton przebrany za flaminga.

Natalie Massenet (Net-A-Porter) – Natalie Massenet media i modę ma we krwi. Jako córka brytyjskiej modelki pracującej dla Chanel i amerykańskiego dziennikarza, Massenet zaczynała jako redaktor w magazynie modowym „Women’s Wear Daily” i „The Tattler”, by potem założyć Net-A-Porter, firmę sprzedającą luksusową odzież przez internet. Witryna została zaprojektowana tak, żeby wyglądać jak pismo poświęcone modzie. Natalie określana jest mianem kobiety, która sprawiła, że Londyn stał się światową stolicą mody.

John Donahoe (eBay and Paypal) – John Donahoe lubi grać w koszykówkę. Ma czwórkę dzieci, a jego żona reprezentuje Stany Zjednoczone w Radzie Praw Człowieka przy ONZ co samo w sobie jest bardzo sexy 🙂

Angela Ahrendts (Burberry) – Angela Ahrendts jest Amerykanką, kobietą która wywróciła do góry nogami 157-letnią brytyjską markę Burberry. Przywróciła legendarnemu producentowi odzieży poblask luksusu, zdołała również wykorzystać media elektroniczne w sposób, którego pozazdrościć mogą marce Burberry inne firmy.

 

Reklama

SCF 2017 Spring