Brytyjska sieć Schuh skraca termin dostaw do 90 minut

Schuh sprzedaż internetowa

Darmowa przesyłka z pewnością jest dla klientów ważną opcją, jednak czasami szybka przesyłka jest jeszcze ważniejsza. Schuh, brytyjski sprzedawca obuwia połączył siły z Shutl, firmą specjalizującą się w szybkich przesyłkach. Dzięki temu będzie w stanie dostarczyć klientowi towar w 90 minut.

Serwis firmy Shutl pozwola sprzedawcy zaproponować klientom nowe opcje przesyłki ekspresowej: dostawę w 90 minut, dostawę w najbardziej dogodnym przedziale czasu bądź przesyłkę następnego dnia. Usługa jest dostępna dla klientów w 51 miastach Wielkiej Brytanii. Początkowo będzie ona kosztowała 4,99 funta.

Schuh jest też pierwszym sprzedawcą, który zastosuje wprowadzoną przez Shutl funkcję „kalendarz cen”, czyli widżet, który sprzedawcy mogą podłączyć pod proces płatności. Daje ona klientowi wgląd we wszystkie możliwości dostawy.

Shutl online retailing

Shutl oferuje szybką realizację zamówienia dzięki temu, że umożliwia internetowym sprzedawcom korzystanie z lokalnych kurierów. Start-up z siedzibą w Londynie powstał w 2008 r. i zdołał już pozyskać znaczących klientów, takich jak Argos, Warehouse, Karen Millen, Maplin czy Coast. Obecnie planuje ekspansję poza granicami Wielkiej Brytanii.

Zarówno internetowi jak i wielokanałowi sprzedawcy już od jakiegoś czasu eksperymentują z systemem dostaw jednodniowych. Istnieją jednak wątpliwości, czy klienci będą skłonni zapłacić dodatkowo za przesyłkę ekspresową. Badanie przeprowadzone przez firmę UPS pokazało, że preferencje klientów dotyczące czasu dostawy zależą od regionu, w którym mieszkają. Poza tym, według badań opublikowanych przez Boston Consulting Group, konsumenci w Stanach Zjednoczonych są bardziej zainteresowani darmową przesyłką i niższą ceną niż otrzymaniem tego samego dnia produktów zamówionych online.

W ubiegłym roku Amazon ogłosił, że zamierza zapewnić klientom dostawę tego samego dnia, ale potem porzucił ten pomysł. Wcześniej Google testował dostarczanie przesyłki w tym samym dniu w ramach usługi „express service”. Z kolei Walmart próbuje wprowadzić tę usługę oraz dostawę następnego dnia na terenie San Francisco.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring