Clavis Technology udoskonalił serwis eCommerce Insight

Clavis online retaling

Clavis Technology uruchomił najnowszą wersję usługi eCommerce Insight. Działający w chmurze serwis dostarcza sprzedawcom internetowym między innymi informacji o obecności produktu w sieci i analizuje jego pozycjonowanie na tle wiodących sprzedawców internetowych świata.

Firmy sprzedające żywność, kosmetyki i sprzęt gospodarstwa domowego korzystają z usług Clavis do analizy swojego portfolio, pozycji w sieci  i jakość kontentu. Usługa ta ma za zadanie pomóc im zoptymalizować sprzedaż online. Wraz z premierą najnowszej wersji e-Commerce Insight, Clavis zwiększył liczbę monitorowanych sklepów online o 40. Obecnie monitoruje regularnie niemal 100 witryn w 10 krajach świata.

Usługa e-Commerce Insight udostępnia audyt sklepów internetowych, odsłania tajniki handlu i przetwarza je na potrzeby kanału online” – komentuje Garry Moroney, prezes Clavis Technology. „Zwiększamy geograficzny zasięg naszych analiz, aby dostarczyć naszym klientom globalną, przekrojową wiedzę o rynku sprzedaży internetowej”.

Obecnie Clavis monitoruje największe sklepy w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Starach Zjednoczonych, Chinach, Francji, Holandii, Niemczech, Brazylii, Australii i Turcji. Wśród obserwowanych sprzedawców znajdują się: Walmart.com, Target.com, Amazon.com i 17 innych amerykańskich witryn, Tesco i pięciu jego największych rywali w Wielkiej Brytanii, a także Tmall.com i siedmiu innych sprzedawców z Chin.

W najnowszej wersji e-Commerce Insight zwiększona została częstotliwość aktualizacji raportów. Przedtem ukazywały się co miesiąc, w nowej wersji pojawiać się będą co tydzień, a w niektórych krajach codziennie. Dodatkowo dla rynków brytyjskiego i francuskiego dostępna będzie usługa Portfolio Compliance i raporty SKU Availability.

Wśród dostępnych usług znajduje się też narzędzie Trusted Source Image Matching, które analizuje zdjęcia produktów zamieszczone na witrynach online pod kątem tego, czy klient widzi najbardziej aktualną fotografię i czy pochodzi ona z właściwego źródła.

Clavis Technology to wiodący dostawca analiz sprzedaży i audytów sklepów online, specjalizujący się w sprzedaży produktów szybkozbywalnych.

Reklama

SCF 2017 Spring