NetSuite: sojusz z ChannelAdvisor i nowe usługi dla sprzedawców wielokanałowych

Netsuite sprzedaż internetowa

NetSuite, amerykański producent oprogramowania nawiązał współpracę z ChannelAdvisor, dostawcą rozwiązań opartych na przetwarzaniu danych w chmurze. Wspólnie uruchomią usługę SuiteCommerce, która pozwoli zautomatyzować sprzedaż online i pomoże sprzedawcom rozwijać nowe kanały sprzedaży. Z systemu skorzystają sprzedawcy, producenci i hurtownicy. W ramach usługi dostępna będzie automatyzacja zarządzania magazynem oraz synchronizacja sprzedaży na platformach internetowych takich jak: Amazon, Best Buy, eBay, Google Shopping, Facebook, Newegg, Sears i inne.

„Biznes e-commerce podlega szybkim przemianom. Aby sprawnie zarządzać sprzedażą poprzez różne kanały online, jak nigdy dotąd ważne jest, żeby platformy internetowe, z których korzystają sprzedawcy były ściśle zintegrowane z operacjami dokonywanymi w centrali firmy” – mówi Scot Wingo, prezes ChannelAdvisor. „Od tej pory klienci NetSuite mogą stosować rozwiązania ChannelAdvisors przeznaczone dla e-commerce. Dzięki nim zyskają dostęp do większej liczby źródeł dochodu, zwiększą sprzedaż przez platformy internetowe i usprawnią dystrybucję wielokanałową” – dodaje.

NetSuite powstało w 1998 r., jest notowanym na nowojorskiej giełdzie producentem oprogramowania. Obsługuje ponad 16 tysięcy firm. W zeszłym roku obroty firmy wynosiły 308,8 milionów dolarów. Usługa SuiteCommerce wprowadzona przez NetSuite pozwala sprzedawcom, producentom i firmom dystrybuującym towar zarządzać każdym aspektem sprzedaży wielokanałowej, od e-commerce po punkty sprzedaży. Przedsiębiorcy mogą dzięki niej zarządzać sprzedażą, marketingiem, magazynami, finansami i obsługą klienta za pomocą jednego systemu działającego w chmurze.

ChannelAdvisor jest dostawcą działających w chmurze rozwiązań służących do zarządzania sprzedażą internetową, odbywającą się poprzez różne kanały dystrybucji, takie jak platformy internetowe czy porównywarki cen.

Reklama

SCF 2017 Spring