Chiński serwis Tmall walczy o e-sprzedawców z Zachodu

China online retailers Tmall

Tmall chce przyciągnąć zagranicznych partnerów biznesowych za pomocą anglojęzycznego serwisu, promującego chiński rynek online wśród zachodnich e-sprzedawców

Na swojej stronie Tmall.com, największa w Chinach platforma handlowa B2C, przedstawia podstawowe informacje dla zagranicznych sprzedawców o sposobach korzystania z platformy oraz instrukcje potrzebne do założenia własnej witryny w serwisie. Swoim potencjalnym partnerom biznesowym z Zachodu serwis oferuje też zespół specjalnie przydzielonych do tego projektu specjalistów, którzy będą im doradzać w prowadzeniu e-biznesu na platformie Tmall.

China online retailing

Według pracowników serwisu, w odróżnieniu od innych chińskich platform handlowych, Tmall jest wolny od zalewających ten rynek podróbek markowych towarów. W oczach zachodnich przedsiębiorców Tmall chce uchodzić za optymalne kosztowo narzędzie, które pozwoli im w skuteczny sposób dotrzeć do klientów w Chinach. Firma chwali się, że dzięki znakomitej obsłudze klienta udało jej się znacznie zwiększyć rozpoznawalność marki w Chinach.

“Tmall.com to otwarta i przyjazna platform B2C, która pozwala przedsiębiorcom z całego świata dotrzeć do klientów w Chinach. Serwis zdobył swoją wyjątkowo silną pozycję na coraz bardziej wymagającym, chińskim rynku konsumenckim dzięki wysokiej jakości oferowanych produktów. Serwis jest obecnie najczęściej odwiedzanym sklepem internetowym w Chinach” – czytamy w informacji na stronie.

W ubiegłym roku obroty sprzedawców oferujący swoje produkty za pośrednictwem Tmall sięgnęły 37,7 mld dolarów. Szacuje się, że te transakcje stanowią 50% całego chińskiego sektora internetowej sprzedaży B2C. Platforma rozpoczęła działalność w kwietniu 2008r.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring