Biżuteria hitem na światowym rynku e-commerce

online retailers jewellery e-commerce

Ponad 80 mln internautów na całym świecie odwiedziło w sierpniu strony sklepów internetowych z biżuterią oraz dodatkami za pomocą komputerów stacjonarnych i laptopów, co stanowi 8% wzrostu w ujęciu rok do roku – wynika z opublikowanego właśnie raportu comScore, który bierze pod lupę jubilerski segment rynku e-commerce.

Najchętniej odwiedzanymi sprzedawcami kosztownych błyskotek okazali się  6p.com, Taobao Global i Secoo.com. Co najmniej jedną z tych stron w sierpniu najczęściej odwiedzali Francuzi (17,5%), Holendrzy (11,4%) oraz Amerykanie i Brytyjczycy (po 10,1% odwiedzin z każdego z tych krajów).

Inne badanie, przygotowane przez IBISWorld, pokazuje, że w ostatnich pięciu latach  internetowi sprzedawcy biżuterii radzili sobie znacznie lepiej niż tradycyjne sklepy jubilerskie. Analitycy przypisują tę sytuację rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na szybsze i łatwiejsze zakup biżuterii.

„Dzięki sklepom internetowym klienci mogą łatwiej i szybciej porównywać ceny w różnych sklepach, co okazuje się wyjątkowo przydatne w chudszych latach kryzysu gospodarczego” – uważa Nikoleta Panteva, analityczka IBISWorld.

ComScore to amerykańska firma badawcza, która odpowiada za badania marketingowe i analitykę rynku dla największych na świecie firm, mediów i organizacji biznesowych.

jewellery e-commerce online market

Reklama

SCF 2017 Spring