ASOS: spersonalizowana aplikacja na urządzenia mobilne

ASOS m-commerce e-tailing

ASOS, modowy gigant internetowy wzmacnia swój mobilny kanał sprzedaży z nową, bardziej spersonalizowana aplikacją, która ma ułatwić zakupy klientom korzystającym z urządzeń z systemem Android.

ASOS uruchomił ponad rok temu aplikację dla urządzeń obsługiwanych przez iOS, a teraz chce dotrzeć ze swoją ofertą jeszcze szerzej. Aplikacja dla urządzeń z Androidem oferuje czytelną i spójną stronę wejściową oraz proste, intuicyjne wyszukiwanie produktów.

Ubrania i akcesoria możemy przeglądać m.in. po cenie i kategorii produktowej. Szukanie można też zawęzić jedynie do najnowszych produktów z oferty. Użytkownicy aplikacji mogą zsynchronizować swoje mobilne konta w z tymi, których używają na komputerze, co jest bardzo praktyczne, jeśli musimy kupić coś w biegu.

Aplikacja jest bardzo podobna do zaktualizowanej niedawno strony mobilnej sprzedawcy, na której produkty są krótko opisane, opatrzone zdjęciem oraz rekomendacjami, a czasem także filmikiem wideo. Bardziej szczegółowe informacje o produktach pojawiają się po kliknięciu w odpowiedni przycisk.

W porównaniu ze stroną mobilną, aplikacja ma nieco lepiej zaprojektowany koszyk. Ponadto, podobnie jak na stronie, kupujący mogą przenieść wrzucone już do koszyka rzeczy na listę produktów oczekujących, do których możemy wrócić później, także z innego urządzenia.

Prosta nawigacja towarzyszy też finalizacji transakcji. Proces jest przejrzysty, a dzięki przechowywaniu na chronionym hasłem koncie danych o preferowanym przez użytkownika sposobie płatności i adresie dostawy – także błyskawiczny. Dzięki zapamiętywaniu danych zarejestrowanych użytkowników, przy płatności kartą, której już wcześniej używaliśmy w sklepie, płacąc za zakupy będziemy musieli wprowadzić jedynie trzycyfrowy kod CVV.

ASOS e-tailing m-commerce

ASOS e-tailing m-commerce

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring