Wspólna akcja czołowych e-sprzedawców w Hiszpanii

Hiszpania sprzedaż online

Producent obuwia Kickers oraz outlet odzieżowy Privalia zawarły porozumienie na mocy którego firmy wspomogą działania charytatywne w Madrycie i Barcelonie. Beneficjentami projektu będą organizacje Casal des Infants oraz Thyme Foundation, pomagające dzieciom i młodym matkom zagrożonym wykluczeniem społecznym.

Projekt będzie finansowany ze środków uzyskanych ze sprzedaży produktów obu firm podczas specjalnej akcji na hiszpańskiej witrynie Privalii. Akcja rozpocznie się 20 października i potrwa do końca tygodnia. W jej ramach będzie można kupić pięć modeli obuwia dziecięcego (Ralley for Kickers), których cena obniżona będzie z 85 do 39 euro. Dodatkowo, 5 euro od każdej sprzedanej pary zostanie przeznaczone na cele charytatywne.

Środki uzyskane ze sprzedaży online trafią na konto fundacji, i zasilą budżety projektu „Links” Casal des Infant oraz projektu „School Success” Thyme Fuondation. Obydwa programy mają na celu wsparcie młodych matek i dzieci mieszkających Barcelonie i Madrycie i zagrożonych wykluczeniem społecznym. Mioguel Giribet, szef Privalii, powiedział: „Ludzie pracujący dla nas doceniają tą inicjatywę i cieszą się, że wspólnie możemy odmienić los matek i dzieci żyjących w sytuacji wykluczenia społecznego, i zaproponować im nowe możliwości.”

„Jako znana marka produkująca obuwie dla maluchów nie możemy być obojętni wobec głębokich problemów społecznych, jakie dotykają najmłodszych” – powiedział Xavier Sanpera, szef hiszpańskiego oddziału Kickers. „Stąd nasze zaangażowanie w te dwa projekty – chcemy dać młodym matkom narzędzia, dzięki którym poradzą sobie z codziennymi trudnościami” – dodał.

Jak wynika z badań rynku, działanie charytatywne wpływa niezwykle korzystnie na wizerunek firmy. Według eMarketera, marki zaangażowane w działania społeczne mogą liczyć na bezpośrednie zwiększenie sprzedaży. Badania przeprowadzone przez firmę Edelman pokazały też, że tego typu działania mają charakter rosnącego trendu. W 2012 roku 53% użytkowników Internetu uznało, że chętniej wybiera produkty marki zaangażowanej społecznie. Grupa ta stale rośnie – od 2008 do 2010 roku utrzymywała się na poziomie 42%.

Reklama

SCF 2017 Spring