ObservePoint: optymalizacja kodu kluczem do wydajności witryn e-sprzedawców

Według najnowszego badania przeprowadzonego przez firmy analityczne ObservePoint i Lima Consulting Group, e-sprzedawcy używający w swoich witrynach systemów zarządzania kodem osiągają dużo lepsze rezultaty. Badanie przeprowadzono na podstawie wyników wydajności witryn należących do 100 największych sprzedawców online.

online retailing

Implementacja systemów optymalizacji kodu pozwala na osiągnięcie lepszych czasów ładowania i ograniczenie duplikacji treści w sieci. Pozwala także na ograniczenie liczby błędów JavaScript. Dzięki starannemu audytowi kodu strony, można też ograniczyć liczbę błędów ładowania strony oraz wyeliminować problemy związane z przeciążeniem bazy danych.

Według raportu będącego podsumowaniem badania, średni czas ładowania witryny sklepu używającego rozwiązań z zakresu zarządzania kodem wynosił 1.98 sekundy. Jest to o 4.3% mniej, niż w przypadku witryn nie stosujących podobnych technologii – ich czas ładowania wyniósł średnio 2.07 sekundy. W pozostałych testach wydajnościowych także stwierdzono zauważalne różnice, z przewagą dla pierwszej kategorii sklepów. Liczba stron o zduplikowanej treści wyniosła odpowiednio 171.67 i 254.40, co oznacza 32.2-procentową różnicę. Średnia liczba błędów JavaScript dla stron używających optymalizacji kodu wyniosła 81.90, co stanowi 8.3-procentową różnicę w porównaniu do stron nie implementujących podobnych rozwiązań – w ich przypadku liczba błędów osiągnęła średnią wartość 89.31.

online retailing

ObservePoint to firma specjalizująca się w analizach wydajności i jakości technologii internetowych. Jej spektrum działania obejmuje identyfikację problemów witryn WWW oraz proponowanie skutecznych rozwiązań. Firma została założona w 2007 roku przez ekspertów z zakresu marketingu – Johna Pestana i Roba Seolasa.

Lima Consulting Group jest dostawcą usług z zakresu marketingu cyfrowego – pomaga firmom planować strategie promocyjne oraz mierzyć ich realne rezultaty.

Reklama

SCF 2017 Spring