Kanada: sieć Indigio z nową aplikacją mobilną i systemem płatności

Wiodąca sieć sprzedaży książek i produktów papierniczych w Kanadzie, Indigo, ogłosiła plany wprowadzenia darmowej aplikacji mobilnej na platformę iOS. Aplikacja obsługiwać będzie system płatności Passbook, który pozwala użytkownikom kupować produkty skanując zamieszczone na nich kody – wszystko to w celu ułatwienia klientowi zakupów.

indigo1

Nowa aplikacja zapewni klientom dostęp do pełnego asortymentu Indigo, zarówno poprzez urządzenia mobilne jak i w tradycyjnych salonach sprzedaży. Podczas wizyty w sklepie będzie można zeskanować kod produktu, a następnie kupić ten produkt za pomocą aplikacji mobilnej i zlecić jego wysyłkę. Poprzez skanowanie kodów klienci uzyskają także dodatkowe informacje o produkcie, jak opis, recenzje, dostępność i zasady kupna. Twórcy aplikacji pomyśleli także o aspekcie społecznościowym, dając użytkownikom możliwość meldowania się w salonach Indigo oraz dzielenia się informacjami na temat kupowanych produktów na Facebooku.

„Nasi klienci dali nam do zrozumienia, że chcą mieć dostęp do całej naszej oferty w swoich urządzeniach mobilnych” – powiedział Sumit Oberai, wicedyrektor działu cyfrowego Indigo w Toronto. „Nasza nowa aplikacja zapewni klientom wygodny dostęp do naszej oferty, jest także krokiem w strone modelu wielokanałowego” – dodał.

Aplikacja zawiera także dostęp do programu lojalonościowego Indigo oraz wykorzystuje techniczną stronę systemu iOS, umożliwiającą wprowadzenie płatności Passbook. Nowi użytkownicy będą mogli przystąpić do programu lojalnościowego, a dotychczasowi klienci sieci będą mogli wykorzystać nagromadzone punkty przy pomocy cyfrowej karty. Aplikacja umożliwi też otrzymywanie okresowych rekomendacji dotyczących produktów, wyświetlanie salda konta, oraz aktualnej liczby punktów zebranych w programie lojalnościowym. Użytkownicy będą mogli także zasubskrybować spersonalizowane oferty, dopasowane zarówno do ich preferowanych produktów, jak i do ich portfeli.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring