PayPal wprowadza wirtualne karty podarunkowe

PayPal sprzedaż internetowa

PayPal zawarł porozumienie z firmą Blackhawk Network, specjalizującą się w obsłudze kart podarunkowych typu prepaid. Firmy opracują nową cyfrową kartę podarunkową, która pojawi się na rynku w pierwszej połowie 2014 roku.

Celem współpracy jest opracowanie łatwego w użyciu systemyu kart podarunkowych, którego będzie można używać za pośrednictwem aplikacji PayPal. W ten sam sposób będzie można doładować kartę oraz sprawdzić jej saldo.

W zeszłym roku kwota wydana na karty podarunkowe wyniosła ponad 155 dolarów na osobę. Jednak jak wynika z badań, 78% obdarowanych nie mogło użyć swoich kart w momencie, gdy były potrzebne, ponieważ akurat nie były pod ręką. PayPal i Blackhawk Network chca wyeliminować ten problem, przenosząc karty podarunkowe do wirtualnego portfela.

Karty podarunkowe nie są jedynym projektem, nad którym PayPal i Blackhawk pracują wspólnie. Firmy przygotowują nowy system dystrybucji dla kart debetowych PayPal, obejmujący sieć tradycyjnych sklepów. Planują także zintegrować system ReLoadIt przygotowany przez Blackhawk Network z kartą prepaid PayPal, dostarczając nowe rozwiązania dziesiątkom tysięcy detalistów korzystających obecnie z systemu Blackhawk.

PayPal istnieje od 1998 roku i specjalizuje się w nowatorskich systemach płatności. Firma prowadzi obecnie 137 milionów rachunków na 193 rynkach, w 26 różnych walutach. Każdego dnia przez serwery PayPal przechodzi około 8 milionów płatności. PayPal jest częścią koncernu eBay, i w zeszłym przyczynił się do ogółu zysku osiągniętego przez giganta aż w 40 procentach. Siedziba firmy znajduje się w San Jose w Kalifornii.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring