Staples przeprowadził rewolucję w swoim sklepie online

Staples, drugi pod względem wielkości detalista online w USA, ogłosił start swoich zmodernizowanych stron WWW, staples.com i staples.ca. Nowe witryny charakteryzują się uproszczoną nawigacją, szybszym systemem płatności i większym asortymentem. Aktualizacja została przeprowadzona w ostatniej chwili przed rozpoczęciem okresu świątecznych zakupów.

hompage_takeover-1

mobilesite

Nowe witryny wyglądają dużo prościej niż ich poprzedniczki – mają większe grafiki i dużo mniej tekstu. Strony działają szybciej, a funkcja wyszukiwania została uproszczona. Proces płatności został także został ulepszony, i w tej chwili wymaga jedynie paru kliknięć. „Klienci od razu zauważą różnicę pomiędzy nowymi witrynami a ich wcześniejszą odsłoną. Wpłynie na to nowoczesny design, czas ładowania strony i wyniki wyszukiwania” – powiedział Faisal Masud, wiceprezes działu e-commerce w Staples. „Dokonaliśmy swoistego remontu naszych witryn tak, aby uprościć ich użytkowanie najbardziej, jak to możliwe. Chcemy, aby kupujący mogli z łatwością odnaleźć właściwe produkty, a dzięki nowym funkcjom strony możemy dopasować ofertę do ich oczekiwań” – dodał.

Na początku października Staples kupił firmę Runa, która specjalizuje się w software’owych rozwiązaniach upraszczających i personalizujących procesy zakupowe po stronie klienta. Fuzja ta pozwoli Staples opracować system dynamicznego zarządzania cenami produktów. 3 listopada bieżącego roku, firma planuje uruchomić nową usługę, Staples Price Match Guarantee, która pozwoli klientom dopasować cenę do ceny danego produktu na Amazon.com oraz innych wielokanałowych detalistów sprzedających pod tą samą marką. Nowa usługa dostępna będzie jednak jedynie dla klientów z USA.

W ciągu najbliższych paru miesięcy nowa wersja strony zostanie wzbogacona o wersję mobilną oraz aplikację na smartfony. Firma zapowiada, że nowe witryny zostaną w pełni zintegrowane z ich mobilnymi odpowiednikami.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring