Ted Baker: całkowita przebudowa sklepu online

Brytyjska sieć odzieżowa Ted Baker otworzyła swój nowy, bardziej spersonalizowany sklep internetowy. Witryna została zaprojektowana w taki sposób, aby dostosowywać się do zainteresowań i potrzeb odwiedzających ją klientów na podstawie historii wyszukiwania.

Decydując się na nową stronę Ted Baker kierował się założeniem, że ma ona odzwierciedlać ten sam, wysoki poziom obsługi klienta i wrażeń konsumenckich, na który klienci marki mogą liczyć w sklepach fizycznych. Przy tej okazji firma po raz pierwszy uruchomiła też usługę click and collect.

Nowa strona ma 2 różne szablony do wyboru – w zależności od tego czy klientem odwiedzającym sklep jest kobieta, czy mężczyzna. Firma stworzyła też 27 różnych szablonów regionalnych, które jeszcze bardziej personalizują doświadczenie zakupów online.

Ted Baker e-commerce

Bardziej spersonalizowana strona ma wspierać strategię rozwoju sprzedaży wielokanałowej. „Ale, co równie ważne, jest zaprojektowana w najdrobniejszym szczególe i korzysta z inteligentnych rozwiązań, co sprawia, że nasza marka jest jeszcze bardziej interesująca dla kupujących” – zauważa Craig Smith, dyrektor ds. komunikacji marki w Ted Baker.

Jednocześnie Ted Baker pracuje nad ekspansją sprzedaży online. W przyszłym roku marka planuje uruchomić lokalne strony dla Australii i Stanów Zjednoczonych, które będą funkcjonować w ramach jednej, ponadregionalnej platformy.

“Nowa platforma to ambitny projekt, który pozwoli firmie na obecność online najlepszej jakości. Nasz sklep ma być nie tylko platformą handlową, ale również źródłem inspiracji. Podczas prac nad stroną skupialiśmy się przede wszystkim na elastycznym zarządzaniu treścią, personalizacji, funkcjach sprzedażowych i responsywnym designie, które oferują lepsze możliwości dla rozwoju marki, a także lepiej odpowiadają ciągle zmieniającym się potrzebom użytkowników” – dodała    Eve Henrikson, szefowa sprzedaży Ted Baker.

Przy projekcie odświeżania sklepu internetowego Ted Baker skorzystał z pomocy agencji interaktywnej Poke, należącej od września do Publicis Groupe, oraz ze wsparcia producenta oprogramowania Neoworks.

Ted Baker e-commerce

Reklama

SCF 2017 Spring