Demandware: nowe usługi dla sprzedawców internetowych

demandware online solutionsDostawca rozwiązań technologicznych “w chmurze”, Demandware uruchomił nowe narzędzie dla dużych sprzedawców internetowych prowadzących sprzedaż pod wieloma markami i w różnych miejscach na świecie.

Dzięki Large Enterprise  wielcy sprzedawcy w jednym miejscu będą mogli zarządzać sprzedażą i kontrolować operacje handlowe wszystkich swoich marek. Na produkt składają się specjalistyczne aplikacje usługowe i administracyjne, które optymalizują sprzedaż internetową prowadzoną na dużą skalę.

“Nasza infrastruktura  “w chmurze” została przetestowana w warunkach bojowych, więc będzie odpowiadać potrzebom nawet największych i najbardziej wymagających sprzedawców. Large Enterprise upraszcza zarządzanie sprzedażą i skraca TtV (time to value). Jeśli chodzi o wydajność i stopień innowacyjności, to narzędzie nieporównywalne z żadnym innym” – powiedział Jeffrey Barnett, COO Demandware.

W pakiecie Large Enterprise znalazło się też mnóstwo usług, które mają wesprzeć sprzedawców w prowadzeniu biznesu, zarówno w sieci, jak i poza nią, są to m.in.:

  • aplikacje ułatwiające podejmowanie decyzji technicznych oraz tych dotyczących wyglądu i organizacji strony,
  • program oferujący dostęp do specjalistycznych szkoleń dla kadry zarządzającej,
  • forum internetowe, które pozwala sprzedawcom na komunikację, networking i wymianę doświadczeń,
  • analityka i usługi doradcze dedykowane klientom Large Enterprise, a świadczone przez ekspertów rynku.

Large Enterprise będzie dostępny poprzez platformę Demandware Commerce, z której korzystają takie firmy jak L’Oréal, Pier 1, Lands’ End i s.Oliver. “Kompleksowe rozwiązania oferujące oprogramowanie operacyjne i obsługę sprzedaży, znacznie ułatwiają i usprawniają dokonywanie transkacji online” – uważa Paula Rosenblum, partner w RSR Research.

Demandware opublikował też swoje kwartalne wyniki finansowe. Trzeci kwartał przyniósł spółce 22,6 mln dolarów zysków z subskrypcji, co stanowi 39% wzrostu w ujęciu rok do roku. „Wzrost, który zaobserwowaliśmy w pierwszej połowie tego roku utrzymał się też w trzecim kwartale. Cały czas notujemy wzrost zainteresowania rozwiązaniami do obsługi wielokanałowego handlu „w chmurze” wśród największych sprzedawców z całego świata” –  powiedział Tom Ebling, CEO Demandware.

„Niedawno udało nam się podpisać umowy z nowymi klientami, takimi jak Jack Wolfskin i Payless ShoeSource, a L’Oreal – nasz klient od 3 lat – podpisał z nami nową umowę, na mocy której platforma Demandware Commerce będzie wspierać międzynarodową ekspansję online firmy” – dodał Ebling.

Reklama

SCF 2017 Spring