Etsy łączy siły z amerykańską siecią supermarketów

Etsy strategia sprzedaży onlineAmerykańska platforma do handlu unikatowymi przedmiotami Etsy wchodzi w partnerstwo z siecią supermarketów ze zdrową i organiczną żywnością, Whole Foods Market.

Mimo skrajnie różnych profili działalności, sprzedawcy mają też cechy wspólne, jak na przykład troska o środowisko i zrównoważony rozwój społeczny. Partnerstwo Ingredients for Creativity, które ma potrwać co najmniej przez cały 2014 rok, będzie opierać się na współpracy m.in. w zakresie warsztatów online prowadzonych przez projektantów i artystów sprzedających swoje dzieła na platformie dla klientów Etsy i Whole Foods Market, a także na sprzedaży prac twórców rękodzieła w sklepach sieci z organiczną żywnością. Na stronie partnerstwa klienci obu marek będą mogli znaleźć porady na temat np. własnoręcznego wykonania małych upominków, czy przedmiotów domowego użytku.

Wybrane sklepy Whole Foods Market mają też organizować zajęcia nauki rękodzieła artystycznego. Przedstawiane tam pomysły pojawią się później w drukowanych materiałach dystrybuowanych wśród klientów sklepu. Etsy współpracowała już w tym roku z Whole Foods Market nad projektem zachęcającym do korzystania z toreb na zakupy wielokrotnego użytku. W ramach projektu “A Better Bag” Matte Stephens, malarz i ilustrator wystawiający swoje prace na Etsy przygotował dla sieci marketów projekt ekologicznej torby na zakupy.

Etsy to założona w 2005 roku platforma handlowa, która łączy sprzedawców unikatowych przedmiotów z potencjalnymi klientami. Serwis sprzedażowy ma obecnie ponad milion zarejestrowanych sprzedawców i notuje 60 mln unikalnych odwiedzin w miesiącu.

Whole Foods Market to jedna z największych amerykańskich sieci ze zdrową i organiczną żywnością. Założona w 1978 roku firma dziś prowadzi sprzedaż przez ponad 365 sklepów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Wielkiej Brytanii.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring