General Motors: nowy program sprzedaży internetowej

General Motors, wiodący producent samochodów w Stanach Zjednoczonych, wchodzi na rynek e-commerce. Firma ogłosiła wprowadzenie nowego narzędzia sprzedaży online dla marek Chevrolet, Buick, GMC i Cadillac. Jest to odpowiedź na rosnącą liczbę klientów zainteresowanych kupnem auta przez internet.

Nowa usługa, nazwana “Shop-Click-Drive”, pozwala klientom wybrać pojazd, poznać jego cenę, oraz zorientować się w dostępnych opcjach kredytowych i ubezpieczenia. Poprzez formularz online można też złożyć wniosek kredytowy. Jest on dostępny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Lokalni dystrybutorzy General Motors w Stanach Zjednoczonych mogą dodawać usługę “Shop-Click-Drive” do swoich witryn internetowych. Pilotaż nowej kampanii rozpoczął się na początku bieżącego roku. Podczas jego trwania liczba dystrybutorów biorących w nim udział zwiększyła się z znacznie. Obecnie program obejmuje około 4300 dealerów w całym kraju.

“Chcemy, aby nasi dystrybutorzy mogli połączyć szybkość zakupów online z wygodą zakupów u lokalnego dealera,” powiedział Kurt McNeil, wiceprezes działu operacji w General Motors. „Projektując usługę ‘Shop-Click-Drive skorzystaliśmy z doświadczeń naszych dystrybutorów,’” dodał.

“’Shop-Click-Drive’ to całkowicie nowatorskie rozwiązanie, które wprowadzamy jako pierwsi na rynku,” powiedział Todd DeNooyer, manager DeNooyer Chevrolet w Kalamazoo w stanie Michigan, który uczestniczył w pilotażowej fazie projektu. „Zyskaliśmy narzędzie które korzystnie wpłynie na rozwój naszego biznesu, pozwalając nam dotrzeć do nowych klientów,” dodał.

General Motors Co. produkuje pojazdy w 30 krajach świata. Firma i powiązane z nią spółki są właścicielem marek takich jak Chevrolet, Cadillac, Baojun, Buick, GMC, Opel, Vauxhall, Holden, Isuzu, Jiefang i Wuling.

General Motors online strategy

General Motors online strategy

Reklama

SCF 2017 Spring