Bezpieczeństwo transakcji: jedna trzecia e-sprzedawców zaniedbuje obowiązki

SecureBuy, światowy lider rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa płatności, właśnie opublikował raport „SecureBuy Magento 2013 Freud Report”.

Raport szczegółowo odnosi się do praktyk, które przedsiębiorcy wykorzystują jeśli chodzi o zapobieganie oszustwom online. Opisuje także nowe, pojawiające się dopiero na rynku trendy. Raport rzuca też nieco światła na kwestie związane z działaniami prewencyjnymi, wskazując najlepsze rozwiązania w tej dziedzinie. W badaniu wzięli udział przedsiębiorcy używający platformy Magento, jednak jego rezultaty w wielu aspektach są wspólne dla sektorów e-commerce i m-commerce.

Źródło: SecureBuy Magento 2013 Fraud Report

Ankietę, na której bazuje raport, przeprowadzono wśród użytkowników platformy handlowej Magento pomiędzy lutym a majem 2013 roku. Respondentów podzielono na tych pochodzących z rynków lokalnych (Kanada i Stany Zjednoczone) i zagranicznych. Zastosowano także kryterium ilościowe: jako dużych sprzedawców zakwalifikowano tych, którzy osiągają roczną sprzedaż powyżej 25 milionów dolarów.

Źródło: SecureBuy Magento 2013 Fraud Report

Źródło: SecureBuy Magento 2013 Fraud Report

“Niektóre wnioski płynące z raportu są dość szokujące” – powiedział James Packer, COO SecureBuy. Odniósł się on w sten sposób do faktu, że ponad 50% wniosków o zwrot opłat pozostaje bez odpowiedzi. „Wnioski o refundację zawsze były problemem, jednak do tej pory nikt zdawał się go nie dostrzegać. Według naszych badań, mnóstwo przedsiębiorców kompletnie ignoruje ten aspekt prowadzenia biznesu, nie zapewniając swoim klientom nawet minimum ochrony” – powiedział Pecker. „Mamy nadzieję, że nasz raport wpłynie na poprawę jakości usług w sektorze” – dodał.

SecureBuy dostarcza przedsiębiorstwom rozwiązania technologiczne mające ustrzec ich przed oszustami online. Tegoroczny raport, przygotowany we współpracy z Magento, można pobrać ze strony internetowej firmy.

Źródło: SecureBuy Magento 2013 Fraud Report

Źródło: SecureBuy Magento 2013 Fraud Report

Reklama

SCF 2017 Spring