Raport VISA: trzy czwarte Kanadyjczyków zrobi świąteczne zakupy przez internet

canada online retailing trendsPrawie połowa Kanadyjczyków planuje w tym roku wydać na zakupy świąteczne pomiędzy 100 i 499 dolarówj. Statystyczny Kanadyjczyk przeznaczy około 30% świątecznego budżetu na zakupy w sieci. Aż trzy czwarte Kanadyjczyków kupi świąteczne prezenty przez internet.

Według tegorocznej edycji ankiety „Holiday e-Commerce survey”, przeprowadzonej na zlecenie kanadyjskiego oddziału Visa, konsumenci zdążyli się już przyzwyczaić do wygody oferowanej przez sprzedaż online, dzięki której nie muszą stać w przedświątecznych kolejkach. Jednak ankieta pokazuje, że Kanadyjczycy korzystają z internetowych zakupów przez cały rok: w ciągu 233 dni na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy suma transakcji online w Kanadzie przekroczyła 100 milionów dolarów.

Na podstawie ankiety badacze stwierdzili również, że dla 78% osób korzystających z zakupów online, do zapłaty za zakupione towary używa przede wszystkim karty kredytowej. O ile Kanadyjczycy korzystają zarówno z kart kredytowych, jak i debetowych, robiąc zakupy świąteczne w tradycyjnych sklepach, jedynie 32% deklaruje, że skorzystałoby z karty debetowej przy zakupach online. Zapytani o korzyści płynące z używania karty debetowej, ankietowani odpowiadali, że jest nią przede wszystkim pobieranie środków bezpośrednio z ich konta (41%), oraz że pomaga im to ograniczyć wydatki (37%).

Badanie na zlecenie Visa Canada przeprowadziła firma Pollara na próbie 1,001 mieszkańców Kanady, pomiędzy 28 i 30 października tego roku.

Visa to globalny dostawca technologii obsługującej płatności. Firma obsługuje zarówno przedsiębiorców jak i konsumentów, oraz podmioty rządowe i finansowe w ponad 200 państwach świata, zapewniając dostęp do elektronicznego systemu płatności. Sieć obsługi płatności VisaNet może pochwalić się przepustowością wynosząca 47 tys. transakcji na sekundę.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring