Grupa New Look: system „click and colect” napędza sprzedaż online

Sprzedaż online marki odzieżowej New Look wzrosła o 78,8%, a 25% z zamówionych towarów zostało odebrane w salonach firmy. Wzrost sprzedaży online był możliwy dzięki poprawieniu funkcjonalności sklepu online prowadzonego przez firmę.

Nowy sklep online New Look

Nowy sklep online New Look

Holding New Look Retail Group Ltd ogłosił swoje wyniki finansowe za trzeci kwartał bieżącego roku, obejmujące okres 26 tygodni przed 28 września. Zysk grupy wzrósł o 6%, sięgając 753,2 miliona funtów. Dla porównania, w pierwszej połowie roku finansowego wskaźnik ten osiągnął poziom 710,5 miliona. Łączna sprzedaż grupy wykazała wzrost na poziomie 1,9%, a sama sprzedaż e-commerce New Look wzrosła o 78,8%. Sprzedaż za pośrednictwem witryny online New Look wzrosła o 52,9%, a firma odnotowała znaczący wzrost zainteresowania modelem wielokanałowym – towary zamówione przy użyciu metody „click and collect” stanowiły jedną czwartą wszystkich zamówień.

“Sektor e-commerce odnotowuje stabilny wzrost. Poprawiona funkcjonalność naszego sklepu online oraz zaoferowanie nowych, korzystniejszych metod dostawy, zostały przyjęte przez naszych klientów z otwartymi ramionami. Jest to część naszego biznesu, w którą chcemy inwestować dalej” – powiedział Anders Kristiansen, prezes New Look. „Jeśli chodzi o rynki globalne, to mamy teraz jedyną w swoim rodzaju szansę na znaczący rozwój. Dokładamy wszelkiej staranności, aby nasz pierwszy sklep w Chinach otworzyć nie później, niż wiosną przyszłego roku” – dodał.

“Tak jak pozostali gracze tego sektora, widzimy że rynek jest obecnie bardziej wymagający. Nie oczekujemy, że fakt wyjścia z recesji poprowadzi nas prosto do kieszeni klienta. Mamy jednak nadzieję, że siła New Look wynika z naszej oferty: naszych produktów, strony WWW, naszych sklepów i kadry. To oznacza, że jesteśmy doskonale przygotowani na nadchodzący sezon świąteczny” – powiedział Kristiansen.

Reklama

SCF 2017 Spring