Toys“R”Us zmienił swoją witrynę e-commerce

Firma Toys“R”Us zaktualizowała i przebudowała swoje witryny e-commerce, Toysrus.com i Babiesrus.com. Obie zyskały nowy layout, na nowo zorganizowaną nawigację oraz dodatkowe funkcje. Ponadto na witrynach wprowadzono funkcję zakupów w mediach społecznościowych. Pozwala ona użytkownikom grupować produkty na tablicach, które mogą być potem udostępniane ich znajomym. Klienci widzą jednocześnie, które produkty cieszą się największą popularnością na witrynie.

Nowa witryna e-commerce Toys“R”Us

Nowa witryna e-commerce Toys“R”Us

„Nasze sklepy internetowe notują 450 milionów odwiedzin rocznie. Z dumą prezentujemy nowy wygląd i ulepszone funkcjonalności, które pomogą usprawnić proces zakupowy” – powiedział Fred Argir, wiceprezes i dyrektor ds. IT w Toys“R”Us. „Na naszych witrynach oferujemy szeroki asortyment zabawek i produktów dla dzieci. Wprowadziliśmy na nich zestaw nowych interaktywnych funkcji oraz zintegrowaliśmy je z serwisami społecznościowymi. Pozwoli to klientom sprawdzać, które produkty są najbardziej popularne i na topie. Usprawniliśmy też nawigację, która ułatwi znalezienie odpowiedniego prezentu dla malucha lub pary spodziewającej się dziecka.”

Nowa witryna e-commerce Babies“R”Us

Nowa witryna e-commerce Babies“R”Us

Wśród nowych funkcji znajduje się Toy & Baby Boards, specjalna opcja dostępna w mediach społecznościowych. Dzięki niej klienci mogą grupować swoje ulubione przedmioty na dziecięcych „tablicach”, które mogą potem udostępniać rodzinie i znajomym poprzez Twitter, Facebook i Pinterest. Użytkownicy mogą także zachęcić znajomych do tworzenia własnych tablic. Przykładowo, jeśli mama zamierza urządzić swemu dziecku urodziny, może stworzyć na tę okazję specjalną kolekcję prezentów z różnych kategorii. Może też inspirować się tym, co planują jej znajomi.

Na witrynach pojawiła się też nowa nawigacja, “Shop By”. Dzięki niej  każda podkategoria zyskała własną przestrzeń handlową. Layout stron jest teraz bardziej przejrzysty, więcej miejsca przeznaczono na nowości i promocje.

Widok szczegółowy dla każdego produktu również się zmienił. Zdjęcia są większe i jaśniejsze, pojawiły się też fotografie i filmy dostarczane przez klientów. Pojawiły się też informacje o promocjach, którymi objęty jest produkt, a także recenzje użytkowników. Dodatkowo, lepiej uwydatnione zostały opcje dostawy, a użytkownicy mogą szybciej i łatwiej sprawdzić, czy towar może być im dostarczony do domu, czy jest opcja natychmiastowego odbioru w sklepie, czy przedmiot kwalifikuje się do dostawy w ciągu 5-7 dni.

Ponadto, nowe centrum informacji dostarcza wiedzy o usługach, dostawie, warunkach zwrotu produktu, opcjach płatności, a także o wydarzeniach promocyjnych, które planowane są w salonach firmy. Nowa witryna zawiera również centrum oszczędności, w którym klienci znajdą informacje o specjalnych ofertach i obniżkach oraz mogą przeglądać przecenione produkty według kategorii. Użytkownicy mogą również znaleźć odpowiedni prezent według wieku i ceny w nowej wyszukiwarce podarunków. Uruchomiono również chat na żywo z konsultantem.

Toys“R”Us jest wiodącym sprzedawcą zabawek i produktów dla dzieci. Prowadzi działalność pod kilkoma markami, posiada 878 sklepów Toys“R”Us i Babies“R”Us w Stanach Zjednoczonych i Puerto Rico, a także ponad 690 sklepów własnych i 170 sklepów licencjonowanych w 35 krajach, w tym pięć w Polsce: w Gdańsku, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Rzeszowie i Lublinie.

Reklama

SCF 2017 Spring