Redan: dynamiczna sprzedaż online w Polsce i za granicą

Obroty Grupy Redan, właściciela marek odzieżowych Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontowej TextilMarket wzrosły o 23% do 43 mln zł w listopadzie 2013, licząc rok do roku. Ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,6 mln zł, co oznacza prawie 13-procentowy wzrost względem listopada 2012 r.

Wysoka dynamika przychodów została osiągnięta zarówno w segmencie dyskontowym oraz fashion. Zarząd Redan S.A. liczy na udaną sprzedaż w grudniu. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanych w listopadzie obrotów, zarówno w segmencie dyskontowym i modowym. Bardzo dobrą passę kontynuowała sieć TextilMarket, która w minionym miesiącu poprawiła sprzedaż licząc rok do roku o ponad jedną czwartą, przy utrzymaniu powierzchni handlowej, praktycznie na poziomie z 2012 roku. Jednocześnie segment fashion odrobił w listopadzie obroty utracone w poprzednim miesiącu” – powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Zarządu Redan S.A. – „To dobra prognoza na udaną grudniową sprzedaż, która ze względu na sezonowość ma kluczowe znaczenie w branży” – dodał.

top_secret

Strona internetowa Top Secret

Narastająco przez 11 miesięcy przychody Grupy Redan sięgają 410,7 mln zł, czyli 7,5% więcej niż rok wcześniej. Na koniec listopada powierzchnia handlowa sieci wyniosła 100,5 tys. m2, co oznacza 1,4% przyrost r./r.

„Segment dyskontowy stanowi silny fundament do budowania wyniku w tym roku.” – podkreślił Bogusz Kruszyński. Sieć TextilMarket w listopadzie osiągnęła obroty w wysokości 21,4 mln zł, czyli o 27% większe niż przed rokiem. Sprzedaż od stycznia do listopada br. wynosiła 210,5 mln zł i była wyższa o ok. 7% r./r. Sieć sprzedaży segmentu dyskontowego na koniec listopada składała się z 283 sklepów o łącznej powierzchni 61,6 tys. m2, co oznacza przyrost o niecałe 1%.

Strona internetowa Troll

„W segmencie modowym dobra sprzedaż uzyskana w listopadzie potwierdziła, że przygotowana kolekcja jesienno/zimowa odpowiada na potrzeby klientów. W minionym miesiącu, kiedy sklepy były już prawidłowo zatowarowane, osiągnęliśmy znaczącą poprawę obrotów. Były one wyższe o 20% licząc r./r. i o 14,5% licząc m./m. W znaczącej poprawie z pewnością pomogły również prowadzone działania wspierające sprzedaż.” – powiedział wiceprezes Kruszyński. W sieci modowej sprzedaż w listopadzie poprawiła się o 20% r./r. do 21,5 mln zł. Z tego, ze sprzedaży w kanale e-commerce uzyskano 2,6 mln zł, co oznacza prawie 13% wzrost względem listopada 2012 r. Narastająco, od stycznia do listopada br., przychody ze sprzedaży artykułów marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosły 200,2 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 8% r./r. W tym okresie handel w e-sklepach zapewnił 25,2 mln zł, czyli 37% więcej niż przed rokiem.

Grupa Redan nie poprzestaje na rozwoju na rynkach krajowych. „Sprzedaż internetowa jest jednym z najbardziej perspektywicznych kanałów sprzedaży, który ma dla nas kluczowe znaczenie. Dlatego rozwijamy sprzedaż online w Polsce i za granicą. Rozwój e-commerce w Polsce jest znacznie szybszy, niż sklepów tradycyjnych, dlatego wprowadziliśmy nowoczesny system i rozwiązania na stronie www.topsecret.pl, które odpowiadają rosnącym wymaganiom klientów, znacznie większym potrzebom sprzedażowym i wyzwaniom technologicznym. W Polsce po uruchomieniu nowego, zintegrowanego portalu sprzedażowego odnotowaliśmy dynamiczny wzrost obrotów” powiedział Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret. „W październiku br. uruchomiliśmy nową platformę sprzedaży internetowej na Ukrainie, która została bardzo dobrze odebrana przez klientów i zbiera wiele pozytywnych recenzji” – dodał.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring