Nowe funkcje dla e-sklepów dostępne w IAI

pfornalski

Paweł Fornalski, prezes IAI

Sklepy internetowe korzystające z usługi IAI-Shop.com będą mogły funkcjonować w technologii Responsive Web Design (RDW). Umożliwia ona witrynie dostosowanie się do wielkości ekranu urządzenia, na którym wyświetlana jest strona sklepu.

W ramach usługi IAI-Shop.com dostępny jest gotowy do wykorzystania szablon sklepu wykonany w technologii RWD. Dzięki niemu strona dynamicznie dostosowuje się do rozdzielczości ekranu, wyświetlając się w przyjazny sposób zarówno na komputerze PC, tablecie jak i telefonie komórkowym. Jest to sposób na dotarcie do klientów, którzy często korzystają z internetu za pomocą smartfonów i tabletów. „Jak wskazuje raport przygotowany przez Paypal i Forrester Research, liczba takich klientów będzie rosła w ogromnym tempie 60% rocznie,” czytamy na blogu IAI. „Standardowa maska responsywna zmienia swoje oblicze w zależności od szerokości ekranu, na którym jest oglądana. Technologia budowy responsywnych stron pozwala nam w ramach jednej maski graficznej zakodować odmienny wygląd elementów dla ekranów małych i dużych smartfonów, tabletów, komputerów stacjonarnych i laptopów.” W IAI-Shop.com to już druga nowość w ciągu ostatnich kilku miesięcy, w kontekście rozwiązań mobilnych. Dwa miesiące temu usługa wprowadziła nową ofertę dla sklepów mobilnych, a w raz z nią maskę Standard Mobile.

RWD banner

Maska Standard RWD

Kilka dni temu firma IAI uruchomiła też rozwiązanie sprzętowo-programowe IAI Scanner. „Aplikacja zwiększa nawet kilkadziesiąt razy wydajność i jakość procesu wysyłki paczek. Dzięki wykorzystaniu kolektorów z czytnikami kodów kreskowych, magazynierzy mogą obsługiwać zamówienia, bez podchodzenia do PCta, naciskając na spust kolektora. Wszystkie operacje związane z obsługą zamówienia internetowego wykonają się automatycznie. Jesteśmy szczególnie dumni z projektu IAI Scanner. Dzięki temu projektowi zredefiniowaliśmy to jak będzie wyglądal e-handel w roku 2014.” – czytamy na blogu.

„Funkcja IAI Scanner dedykowana jest dużym i średnim graczom. Jest to rozwiązanie niedostępne nie tylko u innych dostawców na rynku polskim, ale niespotykane również w ramach usług znanych firm zagranicznych.” – mówi Paweł Fornalski, założyciel i prezes IAI S.A.

Wśród nowości wprowadzonych w zeszłym tygodniu w IAI-Shop.com znalazła się tez funkcja, dzięki której zebrane przez klientów sklepu punkty programu lojalnościowego można wymieniać na rabaty stałe. Przedtem wprowadzono opcje wymieniania punktów na darmową dostawę, a także na rabaty jednorazowe. Ponieważ funkcja ta cieszyła się popularnością, IAI-Shop.com zdecydowało się na jej rozbudowę.

„Każdy nasz klient ma tę samą wersję systemu, zatem nowe, wprowadzane przez nas funkcje są dostępne dla wszystkich sklepów” – mówi Paweł Fornalski. „Jesteśmy bardzo produktywni i staramy się ciągle wprowadzać nowe rozwiązania. 2,500 obsługiwanych sklepów to nie jest nawet połowa naszych ambicji. Chcemy zwiększyć nasz udział w rynku nawet do 50%.”

IAI-Shop.com działa na rynku od 14 lat, z jej rozwiązań korzysta 2.500 sklepów polskich, a także kilkadziesiąt zagranicznych (firma oferuje produkty na rynek brytyjski i niemiecki pod marką IdoSell Shop). Łączna wartość obrotów, które generują polskie sklepy korzystające z narzędzi usługi to 1,5 mld zł rocznie. Najtańszy pakiet usług w IAI-Shop.com kosztuje 99 zł miesięcznie, jednorazowo należy także wnieść opłatę instalacyjną w wysokości 599 zł. Dostępne są też droższe pakiety. Jeśli klient ma potrzebę obsługi większego ruchu, może wnieść dopłaty, albo wykupić serwery dedykowane, które opłacane są nie od natężenia ruchu, lecz od mocy obliczeniowej. Z rozwiązania tego korzystają duzi rynkowi gracze np. W.Kruk, Presto, Simple, Taranko itd.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring