Sprawdź, kim jest polski łowca kuponów internetowych

Jeżeli myśląc o przeciętnym amatorze przecen i rabatów, masz przed oczami siwą staruszkę, wędrującą pomiędzy sklepowymi regałami w poszukiwaniu tańszych produktów żywnościowych, twoje wyobrażenie jest nieaktualne. Dzięki internetowi i wszechobecnej mobilności, kupony zyskały nowe oblicze, stając się dla niektórych hobby lub nawet stylem życia dla. Co ciekawe, osoby te mają najczęściej od 20 do 40 lat.

Zwyczaj oszczędzania nie jest już powodem do wstydu i oznaką niskich zarobków. Obecnie traktowany jest jako mądre podejście do zakupów, które dzięki odrobinie zaangażowania ze strony klienta, może przynieść mu sporo korzyści.

 Według badania GFK Polonia na zlecenie portalu Zafinansowani.pl, już połowa kupujących deklaruje, że robi zakupy w sposób przemyślany i sprytny. Takie podejście do nabywania dóbr doczekało się specjalnego angielskiego terminu „smart shoppingu”. Planowanie, co trzeba kupić, przed wyjściem do sklepu, porównywanie produktów i sprawdzanie, który z nich jest bardziej wydajny lub skuteczny, a także szukanie specjalnych ofert, dzięki którym można zaoszczędzić, to podstawowe zasady mądrego kupowania. Nie trzeba jednak znać profesjonalnego terminu, żeby prawdziwym smart shopperem być – jest nim każdy, kto kupuje z głową.

Sprytne zakupy można robić między innymi korzystając z oferowanych przez sklepy kuponów rabatowych. W USA spotkać można osoby, dla których łowienie okazji jest sposobem życia, przybierającym niekiedy kuriozalne rozmiary. Nie każdy korzystający z rabatów jest jednak od razu maniakiem, który podporządkowuje cały swój czas poszukiwaniu najlepszej oferty. Portal GoDealla.pl, oferujący e-kupony, trochę z przymrużeniem oka, przedstawił cztery typy osób, które korzystają z promocyjnych bonów. Kim są, z jakie oferty ich najczęściej interesują, co lubią?

Wśród czterech typów wydzielonych przez GoDealla.pl znalazł się: wytrawny gracz, młody zdobywca, rodzinny nabywca i student w potrzebie. Jak zachowuje się w sieci każdy z nich prezentuje infografika:

infografika 4 profile użytkowników

Reklama

SCF 2017 Spring