Ogone wprowadzi MasterPass do krajów europejskich

MasterCard i Ogone, wiodący dostawca usług z zakresu płatności online, nawiązały współpracę w celu rozpowszechnienia usługi MasterPass. Na razie usługa ruszy w Belgii, Holandii, Francji, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Hiszpanii, jednak w planach jest wprowadzenie usługi na wszystkie rynki obsługiwane przez Ogone.

MasterPass, cyfrowa platforma obsługiwana przez MasterCard ułatwia kupowanie przez internet za pomocą połączonych urządzeń, w tym komputerów, tabletów i smartfonów. Dzięki niej klienci sklepów, które posiadają opcję „kupuj z MasterPass”, nie muszą przy finalizowaniu transakcji wprowadzać szczegółów dotyczących dostawy, adresu domowego ani numerów kart kredytowych, debetowych czy płatniczych. Informacje te przechowywane są w systemie MasterPass. Usługa objęta jest wszelkimi gwarancjami bezpieczeństwa. Dzięki niej sprzedawcy mogą zwiększyć obroty ze sprzedaży, szczególnie mobilnej.

Rozwiązanie to, pierwotnie zaprojektowane na potrzeby e-commerce, będzie w kolejnej fazie rozszerzone na płatności w sklepach stacjonarnych. Udostępnienie usługi MasterPass w salonach sprzedaży ma też na celu zachęcenie klientów do korzystania z nowych technologii, takich jak kody QR czy zbliżeniowa płatność za pomocą komórki.

Od końca listopada 2013 usługa MasterPass będzie dostępna w ramach platformy internetowej firmy Ogone. „Miło nam dołączyć usługę MasterPass do naszego portfolio ponad 80 międzynarodowych systemów płatniczych i udostepnić ją naszym klientom. Jako że międzynarodowy handel online stwarza coraz nowe możliwości, dostęp do różnorodnych, łatwych w obsłudze usług płatniczych staje się kluczowy dla rozwoju przedsiębiorstw i zwiększenia ruchu na witrynach firm e-commerce.” – komentuje Ludovic Houri, dyrektor sprzedaży w Ogone.

David Dechamps, dyrektor generalny na kraje Beneluksu w MasterPass stwierdził: „Partnerstwo z Ogone umocni pozycję rynkową MasterPass i przyspieszy wdrożenie tej usługi w Belgii i innych krajach Europy.”

Ostatnio Ogone dodało do swojego portfolio usługę Przelewy24. Jak twierdzi firma, współpraca z polskim dostawcą ma na celu ułatwienie sklepom internetowym działalności na naszym rynku.

Reklama

SCF 2017 Spring