Gemius wprowadza nową wersję systemu zarządzania reklamami

Gemius opracował nową wersję systemu służącego do serwowania reklam na stronach e-wydawców. To dobra wiadomość dla tych graczy, którzy planują rozwijać ofertę i konkurować z największymi.

AdOcean Light, uproszczona i tańsza wersja adserwera AdOcean firmy Gemius pozwoli przedsiębiorcom sprzedającym przez internet uruchomić nową kampanię reklamową w minutę. Nowy system został oparty o technologie, dzięki którym użytkownik potrzebuje mniej czasu na jego obsługę. Posiada szybki i nowoczesny interfejs, wsparcie techniczne i zaawansowane raporty na życzenie. Jego wyróżnikiem jest także przejrzysty sposób prezentowania danych.

gemius

„Dostrzegliśmy konkretne zapotrzebowanie na rynku, więc zdecydowaliśmy się na opracowanie uproszczonej wersji AdOcean. W ten sposób chcemy wesprzeć e-wydawców w procesie rozwijania ich biznesu. Dzięki AdOcean Light ich oferta będzie bardziej konkurencyjna.” – mówi Michał Łępicki, który w firmie Gemius odpowiada za rozwój adserwera.

AdOcean Light oferuje przede wszystkim planowanie kampanii w oparciu o wszystkie możliwe wskaźniki, tj. odsłony, kliknięcia, akcje, oraz możliwość przewidzenia, czy kampania osiągnie zakładany cel w wyznaczonym czasie. Nowy system dostarcza także czytelne statystki, raporty z analizą danych a także pozwala dotrzeć do grupy docelowej poprzez określenie jej miejsca zamieszkania (tj. państwa, województwa czy miasta). AdOcean Light udostępnia też zaawansowane szablony reklam i umożliwia ustawianie częstotliwości ich emisji pojedynczym użytkownikom.

AdOcean to rozwiązanie opracowane przez firmę Gemius, które umożliwia zarządzanie kampaniami reklamowymi. System obsługuje różnorodne rodzaje kreacji – od banerów poprzez reklamy tekstowe, na reklamach wideo kończąc. Adserwer firmy Gemius nie tylko pozwala dotrzeć z reklamą do konkretnego odbiorcy, ale też daje możliwość sprawdzenia skuteczności reklam.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring