ZARA aktualizuje swoją aplikację mobilną

Sieć sklepów odzieżowych ZARA zaktualizowała swoją aplikację przeznaczoną na urządzenia mobilne. Teraz oprócz przeglądania oferty detalisty mamy także możliwość zlokalizowania najbliższego sklepu sieci oraz dostęp do najnowszej kampanii reklamowej ZARA.

zara e-commerce mobile app

Aplikacja jest przemyślana zarówno pod względem funkcjonalności, jak i estetyki. Przejrzyste menu jest podzielone na kategorie i podkategorie, obejmujące ubrania męski i damskie, ubrania dziecięce, lookbook i kampanię reklamową. Układ jest klarowny, dzięki czemu można szybko odnaleźć wyszukiwane produkty. Całość uzupełniają artystyczne zdjęcia w wysokiej rozdzielczości, przedstawiające nie tylko sprzedawane produkty, ale także projektantów odpowiedzialnych za wzory z najnowszej kolekcji. Ciekawą opcją jest identyfikowanie produktów po kodach kreskowych umieszczonych na metkach. Po zeskanowaniu kodu za pomocą smartfona lub ręcznym wpisaniu go na klawiaturze, otrzymujemy pełną informację o danym produkcie.

zara e-commerce mobile app

zara e-commerce mobile app

Sam proces sprzedaży jest dość prosty. Wybrane produkty dodajemy do koszyka, a następnie zatwierdzamy ich zakup, wybierając jedną ze zdefiniowanych wcześniej metod płatności. Dzięki wprowadzeniu poprawek do aplikacji możemy też sprawnie zarządzać naszymi zamówieniami.

zara e-commerce mobile app

zara e-commerce mobile app

Dzięki funkcji geolokalizacji możemy bez problemu odnaleźć najbliższy salon sprzedaży ZARA. Ponieważ do najnowszej wersji aplikacji dodano możliwość korzystania z GPS, możemy też skorzystać z nawigacji, aby dotrzeć na miejsce.

Aby skorzystać z niektórych funkcji, jak chociażby zamawianie produktów, niezbędne będzie zarejestrowanie się i stworzenie własnego profilu w aplikacji. W zakładce „ustawienia” możemy dodawać i usuwać karty, których używamy do zatwierdzania płatności, modyfikować swoje dane osobowe i adresy dostawy, a także monitorować zamówienia. Aplikacja zapewnia także dostęp do historii zamówień.

zara e-commerce mobile app

 

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring

2 komentarze

  1. Piotr
  2. Marzena Zarzycka