Sklep internetowy Mohito powstanie na początku 2014 roku

mohito (1)

Firma LPP, do której należy marka Mohito kilka miesięcy temu informowała o planach stworzenia sklepu internetowego. Nowa platforma miała ruszyć jeszcze w tym roku. Teraz wiadomo, że sklep on-line będzie dostępny w przyszłym roku.

„Jeśli chodzi o termin otwarcia sklepu internetowego Mohito, to początek roku 2014 jest realny.” – poinformowała Magdalena Stefańska-Lotkowska, reprezentująca spółkę LPP SA.

LPP, ostatnio uruchomiła sklep internetowy swojej najnowszej marki Sinsay. Wówczas twierdzono także, że na tej samej platformie i w podobnym terminie ruszy sprzedaż on-line dla marki Mohito. Grupa odzieżowa zdecydowała się jednak przesunąć premierę otwarcia sklepu internetowego. Szczegóły nie są jeszcze znane, wiadomo jedynie, że sklep internetowy marki Mohito zostanie uruchomiony na tej samej platformie, która obsługuje sklepy internetowe marek Sinsay i Reserved. Obydwa sklepy działają na oprogramowaniu Magento (otwarte oprogramowanie sklepu internetowego, udostępniane na licencji Open Software License).

Obecnie strona internetowa mohito.pl nie prowadzi sprzedaży, jest jednak zintegrowana z serwisami Facebook, Instagram i Pinterest. Ponadto na stronie oprócz kolekcji ubrań znajdziemy firmowy blog aktualizowany co kilka dni. Do subskrybentów wysyłany jest także kilka razy w miesiącu newsletter.

mohito_pinterest

Profil marki Mohito w serwisie Pinterest

Obecnie w ramach sieci Mohito działa około 200 sklepów. W III kwartale 2013 roku w salonach sieci zrealizowano sprzedaż w wysokości 122 mln zł.

Właścicielem marki Mohito jest LPP S.A., polska firma, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku. LPP S.A. jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, dla których prowadzone są sklepy detaliczne w 11 krajach Europy Środkowo – Wschodniej.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring