Internetowy sklep Douglas wkrótce z usługą kliknij i odbierz

Douglas wprowadzi usługę click and collect. Dokładna data uruchomienia nowej funkcji na stronie e-commerce sklepu nie jest jeszcze znana, przedstawiciele firmy zapowiadają jednak, że klienci Douglasa mogą się jej spodziewać niedługo.

Internetowy sklep Douglas działa w Polsce od czterech lat. Sklep fukncjonuje również na niemal wszystkich europejskich rynkach, na których obecna jest firma (wyjątkiem są Czechy), a także w Stanach Zjednoczonych. Dostępne obecnie opcje dostawy zostaną wkrótce wzbogacone o coraz bardziej popularną usługę „kliknij i odbierz”.

douglas_ecommerce

Sklep internetowy Douglas

Polska strona zintegrowana jest z profilem firmy na Facebooku oraz z kanałem na YouTube. Douglas wykorzystuje społecznościowy portal filmowy we współpracy z blogerkami specjalizującymi się w sztuce wizażu. Ponieważ strategią firmy jest nie tylko sprzedaż ekskluzywnych kosmetyków, ale również doradztwo w zakresie kosmetyki i makijażu, firma wykorzystuje ten kanał do realizacji swojej misji także online. Na kanale filmowym znajdziemy kilkadziesiąt filmów instruktażowych, które pomagają klientkom sklepu wykorzystywać kupione w sklepie produkty w praktyce. W ten sposób usługa, z której znane są stacjonarne sklepy Douglas, czyli szkoła makijażu, dostępna jest również dla klientów internetowych. Z pewnością zachęca to do kupowania online tych, którzy oprócz produktów poszukują w salonach Douglas także profesjonalnego doradztwa czy nauki podstaw wizażu.

douglas_youtube

kanał Douglasa na YouTube

Douglas prowadzi również zintegrowany z salonami firmowymi program lojalnościowy. „Przy zakupach przez internet klient zdobywa punkty na tzw. Kartę Douglas, na tej samej zasadzie jak przy zakupie w salonie. Punkty można wykorzystywać również kupując online, niekonieczna jest wizyta w salonie.” – informuje Elżbiera Plichta, PR manager w firmie Douglas.

Douglas to niemiecka sieć perfumerii, specjalizująca się w sprzedaży kosmetyków zarówno dla mężczyzn jak i dla kobiet. Początek koncernowi Douglas dała fabryka artykułów kosmetycznych w Hamburgu, założona w 1821 roku. Sieć perfumerii obecna jest w 21 krajach Europy oraz w Stanach Zjednoczonych.

W Polsce pierwsza perfumeria Douglas otwarta została w 2001 roku we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej. Na terenie Polski znajduje się 105 Perfumerii Douglas.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring