Megastore.pl: metamorfoza witryny i nowe rozwiązania

Lider e-commerce z branży produktów dla domu i ogrodu – sklep Megastore.pl – przekształcił się w Nexterio.pl. Zmiany nastąpiły zarówno w sferze wizualnej jak i funkcjonalnej.

Od teraz sklep będzie działał pod adresem www.nexterio.pl. Strona została udoskonalona pod kątem użyteczności, intuicyjności nawigacji oraz kompozycji graficznej.  Z okazji otwarcia nowego serwisu, sklep przygotował bardzo bogatą ofertę promocyjną. Dodatkowo subskrybenci newslettera mogą skorzystać ze specjalnych kodów rabatowych do wykorzystania na cały asortyment.

nexterio

Nowa strona Megastore.pl

Nowa odsłona serwisu to kontynuacja czteroletniej działalności firmy w branży produktów dla domu i ogrodu, z oferty której dotychczas skorzystało ponad 100 tysięcy klientów. Oprócz aspektów wizualnych zmieniła się również funkcjonalność sklepu. Od teraz, dzięki zmienionej kategoryzacji, można szybciej i łatwiej wyszukać interesujące produkty. Rozbudowana zakładka „Okazje” usprawni dotarcie do szczególnie atrakcyjnych ofertach czasowych. Można w niej znaleźć aktualne wyprzedaże oraz nowości i towary z gazetki, z podziałem na kategorie produktów. Strona poszerzyła się również o sekcję „Porady i inspiracje” prezentującą praktyczne rady dotyczące remontu oraz pomysły na aranżacje wnętrz.

Robert Kleśny, prezes zarządu Megastore.pl S.A. twierdzi, że zmiany idą w kierunku uproszczenia ścieżki sprzedażowej po stronie klienta, a nowy brand będzie oferował najbardziej konkurencyjne ceny w branży.

Prezentowane zmiany to pierwszy etap wdrożenia nowej strategii sklepu wynikającej z przeprowadzonych badań opinii konsumentów oraz analiz raportów rynkowych. Dzięki sugestiom kupujących, sklep wprowadził ułatwienia, takie jak możliwość bezterminowych zwrotów czy możliwość uzyskania darmowej dostawy. Ma to ułatwić proces decyzyjny i zniwelować ryzyko nietrafionych zakupów.

„Uważnie obserwowaliśmy ruch na naszej witrynie, śledząc poczynania klientów i schematy ich zachowań. Dzięki temu mogliśmy zauważyć pewne prawidłowości, jeśli chodzi o odbiór funkcjonalności naszego sklepu: w jakie linki odwiedzający klikają najczęściej, na jakie podstrony przechodzą i kiedy porzucają koszyki z zakupami. Te obserwacje, uzupełnione ankietą, stanowiły bazę do opracowania sprawniejszego modelu dla naszego centrum obsługi klienta” – mówi Bartosz Pilch, dyrektor działu marketingu w Nexterio.pl. „Aby uczynić naszą ofertę jeszcze bardziej atrakcyjną, korzystamy też z porównywarek cen. Mimo ze korzystamy z kilku silników, główną rolę odgrywa tu Ceneo, chyba najwięszkszy obecnie gracz na rynku. Nie stronimy jednak od wyszukiwarek stricte branżowych, jak np. Kreocen.pl, które pozwalają nam nawiązać kontakt bezpośrednio z klientem zainteresowanym naszymi produktami. Ponadto, jeszcze w tym roku planujemy wdrożyć rozwiązania oferowane przez usługę Google Merchant Center” – dodaje Pilch.

Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo klientów. O naszej reputacji świadczy kilka tysięcy pozytywnych komentarzy kupujących. Chcąc umocnić zaufanie, wprowadziliśmy możliwość uzyskania bezterminowego prawa zwrotu” – dodaje Robert Kleśny, prezes zarządu Megastore.pl S.A.

Rok 2012 spółka zamknęła z wynikiem sprzedażowym sięgającym 10 mln zł. Bartosz Pilch szacuje, że w tym roku wynik ten zostanie przynajmniej podwojony. „Wzrost sprzedaży w pierwszej połowie roku utrzymywał się na stabilnym poziomie 100%, natomiast w trzecim kwartale osiągnął prawie 300% w skali rok do roku” – twierdzi. W najbliższym czasie firma planuje poszerzyć asortyment sklepu o nowe kategorie produktowe. Już teraz można wybierać z około 100 tysięcy produktów, z czego około 30 tysięcy jest dostępnych od ręki.

Reklama

SCF 2017 Spring