LPP: Sinsay sprzedaje online, Mohito ruszy w styczniu

Firma LPP uruchomiła sklep internetowy  swojej najnowszej marki Sinsay. W styczniu 2014 roku powstanie sklep internetowy Mohito. Celem jest, aby wszystkie sklepy z portfolio LPP prowadziły wkrótce sprzedaż online.

Sklep Sinsay działa na tej samej platformie, która obsługuje sklep online brandu Reserved, czyli na Magento. W e-sklepie jest dostępna pełna oferta produktów marki. Kolekcje podzielono na 17 kategorii ( m.in. bluzki, buty, akcesoria, sukienki, spodnie). Na stronie znajduje się także dział „Specjalne – Comming Soon” z zapowiedzią najnowszych produktów, które dopiero zostaną udostępnione.

sinsay

Sklep internetowy marki Sinsay

Marka Sinsay należy do portfela marek firmy LPP (Reserved, Cropp, Mohito, House i Sinsay). Dla każdej z nich stworzono odrębny dział przygotowania produktu (projektanci, kupcy, graficy, technolodzy itp.) którzy zajmują się budowaniem kolekcji odzieżowej. „Natomiast na ten moment istnieje jeden wspólny dla wszystkich marek zespół rozwijający i obsługujący sprzedaż e-commerce.” – mówi Magdalena Stefańska-Lotkowska, PR manager ds. korporacyjnych w LPP S.A. „Jeśli chodzi o naszą strategię mogę jedynie powiedzieć, że docelowo wszystkie nasze sklepy poza sprzedażą tradycyjną będą równolegle dostępne w wersji on-line. W styczniu prawdopodobnie uruchomimy sklep on-line dla marki Mohito.”

Sklep Sinsay stawia na sprzedaż wielokanałową. Istnieje możliwość zamówienia przez stronę i odbioru we wskazanym salonie, a także możliwość zamówienia przez stronę i zwrotu bezpośrednio w salonie. Produkty można udostępniać na kilku portalach społecznościowych, m.in na mniej znanym Weheartit.com. „Ponieważ klientem docelowym marki Sinsay są nastolatki, młode dziewczyny w wieku 12-20 lat, zainteresowane modą. Zdecydowaliśmy się na kanał popularny wśród tej grupy docelowej. Takim kanałem jest właśnie Weheartit.com. Idea jego działania jest stosunkowo podobna do znanego Pinterest, natomiast ma on statystycznie młodszych odbiorców.” – tłumaczy Magdalena Stefańska-Lotkowska.  „Przygotowując strategię social media dla marki Sinsay zapytaliśmy klientów z grupy docelowej, z jakich portali społecznościowych korzystają. Wśród wymienionych pojawił się portal we heart it, który jest trochę „młodszą siostrą” Pinterest. W tej chwili marketerzy nie do końca wiedzą, które z nowoczesnych kanałów komunikacji zdobędą popularność.” – dodaje Marta Ożóg-Orzegowska, brand manager marki Sinsay.

sinsay_shop

Animacje na stronie internetowej Sinsay

W sklepie internetowym Sinsay można zapłacić za zamówienie płatnością online – przelewem lub kartą płatniczą albo (w przypadku dostawy kurierem pod wskazany adres) wybrać “płatność przy odbiorze”. Płatność online zawsze realizowana jest za pośrednictwem serwisu PayU. Sklep internetowy nie akceptuje przelewów tradycyjnych. Czas i koszt dostawy zależy od wybranej opcji. Odbiór w salonie w ciągu 2-3 dni jest bezpłatny. Dostawa standardowa to koszt 9,90 zł, a płatność za pobraniem 14,90 zł. Kurier dostarczy towar w ciągu 1-2 dni roboczych w cenie 19,90 zł.

Towary do koszyka można wprowadzać będąc na stronie konkretnego produktu lub w oknie quickshop, czyli w widokach, w których można zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na temat produktu (zdjęcia, dostępne kolory, rozmiary). Po wybraniu odpowiedniego rozmiaru ( aby sprawdzić czy jest właściwy należy  kliknąć na link “tabela rozmiarowa”) można dodać produkt do koszyka lub do “ulubionych”, skąd w przyszłości może on zostać zakupiony. Do koszyka można dodać tylko rozmiary dostępne, a do listy ulubionych również te, których aktualnie nie ma w sprzedaży internetowej. Będąc na stronie produktu kupujący ma również możliwość sprawdzenia dostępności interesującego rozmiaru w wybranym salonie Sinsay w Polsce.

Sinsay jest najnowszym brandem w portfelu spółki LPP. Marka jest przeznaczona dla dziewcząt i młodych kobiet w grupie wiekowej 15-24. Sieć salonów stacjonarnych Sinsay do końca 2013 roku będzie liczyła ponad 50 punktów sprzedaży.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring