Zara otworzy sklepy internetowe w Korei Południowej i Meksyku

Zara, marka należąca do Inditex, największego na świecie detalisty odzieżowego, w 2014 roku uruchomi platformy internetowe w Korei Południowej i Meksyku. Jest to kolejny krok na drodze do rozwoju wielokanałowej sprzedaży produktów wszystkich marek należących do grupy.

zaraonline

Internetowy sklep Zara

Sklepy internetowe w Korei Południowej i Meksyku będą kolejnymi wersjami istniejących obecnie 24 międzynarodowych platform. Poza Zarą, Inditex posiada również marki odzieżowe takie jak: Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho i Uterqüe. Wszystkie one kontynuują globalną ekspansję online.

Hiszpański detalista jednocześnie rozwija swoją obecność offline. Sieć salonów sprzedaży marek Inditex liczy obecnie 6.249 sklepów w 86 krajach. W przeciągu roku ich liczba wzrosła o 79 sklepów zlokalizowanych w Europie, 54 w Ameryce i 107 w Azji oraz na pozostałych kontynentach.

„Podczas pierwszych dziewięciu miesięcy 2013 roku Inditex otworzył 240 dużych sklepów na 54 rynkach. Grupa powiększyła ponad 100 markowych salonów i otworzyła kolejne w nowych lokalizacjach. Spośród ostatnich projektów wymienić można odnowienie sklepu Zary w Nowym Jorku (słynny budynek Flatiron na roku 5 Alei i Broadway’u), w Amsterdamie (Na głównej ulicy miasta, Kalverstraat), we Frankfurcie (przy Börsenstrasse), w Pekinie (The Place), Szanghaju (pierwszy sklep Zary w Chinach przy Nanjing West Road) oraz Rio de Janeiro (Riosul).” – czytamy w informacji prasowej.

W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku obroty grupy wzrosły o 5% do 11,93 miliardów euro.

Reklama

SCF 2017 Spring