Nokaut.pl: sprzedawcy zwiększają ofertę świąteczną

W przedświątecznym okresie liczba ofert najbardziej popularnych artykułów w serwisie Nokaut.pl zwiększyła się o 183 tys.

Listę podarunkowych bestsellerów otwierają zabawki dla dzieci – zainteresowanie artykułami z tej kategorii w listopadzie wzrosło czterokrotnie, a liczba ofert produktów w tym sektorze w serwisie Nokaut.pl zwiększyła się aż o 17%. Do najczęściej oglądanych towarów należą klocki, zabawki edukacyjne i drogowe, pojazdy samochodowe oraz kolejki i tory. Tegorocznym niekwestionowanym hitem okazały się jednak lalki.

Wśród najchętniej kupowanych prezentów dla mężczyzn prym wiodą zegarki. Ten produkt wyszukiwany był 10-krotnie częściej niż perfumy. Sprzedawcy internetowi zwiększyli liczbę ofert w tym segmencie o 10 tys.  Z kolei użytkownicy, poszukujący upominków dla kobiet, skupili swoją uwagę głównie na kategorii “Biżuteria”, z której najczęściej decydowali się na kolczyki. Ruch wzrósł także wśród zegarków damskich, bransoletek, pierścionków oraz  zapachów.

Kryzys nie zniechęcił Polaków, by inwestować w najdroższe upominki w postaci elektronicznych gadżetów. Największą popularność zdobyły m.in. telefony komórkowe, laptopy, drukarki oraz tablety. Dotychczasowi właściciele sprzętów elektronicznych mogą także liczyć na prezent w postaci akcesoriów.

nokaut

W tym roku nie odnotowano większego zapotrzebowania na książki, co niestety potwierdza tendencję spadkową w polskim czytelnictwie. Chętniej natomiast Polacy grają w gry na konsole –  zainteresowanie kupnem produktów w tym sektorze wzrosło aż dwukrotnie, a ilość ofert dostępnych w e-sklepach zwiększyła się o 8%.

„Jak wynika z danych porównywarki cen Nokaut.pl, liczba ofert e-sklepów systematycznie rośnie. Najbardziej wzmożony ruch na stronach Nokaut.pl można odnotować w okresie przedświątecznym – liczba ofert najbardziej popularnych artykułów w serwisie zwiększyła się aż o 183 tys. Boom e-commerce w Polsce trwa w najlepsze i w najbliższych latach nie zwolni tempa.” – podsumowuje Monika Ostapczuk, specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta biznesowego Grupy Nokaut.

Grupa Nokaut SA to czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen. Grupa Kapitałowa Grupa Nokaut działa w trzech segmentach e-commerce: porównywarka cen Nokaut.pl – kojarząca potencjalnych nabywców i sprzedawców on-line; zintegrowany pionowo kanał dystrybucji SklepyFirmowe.pl – rozwiązanie do prowadzenia sklepów internetowych, ułatwiające automatyczną integrację oferty produktowej z porównywarką Nokaut.pl oraz sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni i pośredni).

Porównywarka cen Nokaut.pl ma 2,5 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2013), 14 mln ofert i współpracuje z ponad 3.700 e-sklepami.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring