Organic Farma Zdrowia planuje zmiany w e-sklepie

Firma Organic Farma Zdrowia opublikowała raport podsumowujący kilka ostatnich tygodni działalności. Pod koniec listopada br. ruszyły nowe e-delikatesy Organic24.pl. Firma zapowiada, że rozwój e-sklepu będzie kontynuowany – planowane są kolejne innowacje.

Nowy serwis cechuje również duża intuicyjność w poruszaniu się po sklepie i wyszukiwaniu produktów, dzięki czemu jest on łatwy w obsłudze. Wyszukiwarkę wyposażono w elektronicznego suflera – pomocnego klientowi, gdy ten nie zna dokładnej nazwy produktu.

Dla udoskonalenia tzw. doświadczenia użytkownika (user-experience) menu zaprojektowane zostało w sposób ułatwiający przemieszczanie się kupującego pomiędzy kategoriami produktowymi. Ergonomiczny interfejs z pewnością przyczyni się do szybszego dotarcia do produktów, przez co ułatwi dokonywanie zakupów klientowi. Na portalu wyraźnie eksponowana jest również oferta promocyjna.

Organic24.pl oferuje swoim klientom około 4 tys. produktów z różnych grup asortymentowych. Zakupy dostarczane kurierem Organic24.pl mogą pojawić się pod drzwiami klienta nawet w tym samym dniu, w przeciągu kilku godzin od zamówienia. Natomiast dostawa na terenie Polski – już nawet po 24 godzinach.

Jak wynika z raportu, równolegle z pojawieniem się nowego e-sklepu została wprowadzona nowa firmowa strona internetowa www.organicmarket.pl. Jej założeniem jest realizacja misji spółki, czyli edukowanie aktualnych i potencjalnych klientów na temat zdrowego i świadomego odżywiania. W tym celu spółka uruchamia na swojej stronie blog, gdzie zainteresowani znajdą ciekawostki na temat żywności ekologicznej, wywiady ze znanymi osobami, które żyją w stylu eko. Organic uzupełnia także nowymi informacjami swój profil na Facebooku.

Reklama

SCF 2017 Spring