Ruszył sklep internetowy Pewex.pl

Od 15 grudnia 2013 możemy znów poczuć się jak w PRL i zrobić zakupy w Pewexie. Po uruchomieniu retro-sentymentalnego serwisu retro.pewex.pl, który zebrał już 400 tys. fanów na Faecebooku, firma Monster Media Group uruchomiła sklep internetowy Pewex.pl.

Pewex.pl to nowe przedsięwzięcie Sebastiana Leśniaka, obecnego wiceprezesa Monster Media Group i dawnego menadżera Wirtualnej Polski oraz Mariusza Składanowskiego, założyciela serwisu Demotywatory.pl i całej grupy wydawniczej Monster Media Group. Serwis wraz z prawami do domeny i znaku towarowego Pewex jest własnością nowo powołanej spółki Pewex Sp. z o.o.

pewex online

Źródło: Pewex.pl

„Retrosentymentalnie animujemy dobre wspomnienia, to nasze stałe i niezmienne hasło. Nie bawimy się w żadną ideologię ani gloryfikowanie absurdów PRL, kartek czy pustych półek w sklepach. My tylko przywracamy smaki dzieciństwa i młodości, zabieramy wszystkich chętnych w podróż w czasie, aby mogli odetchnąć od codzienności” – mówi Sebastian Leśniak. „Zainteresowanie ze strony użytkowników jest olbrzymie i potwierdza potrzebę tego typu inicjatyw. Nasz fan page na Facebooku, zanim serwis Pewex.pl w ogóle wystartował, miał ponad 362 tysięcy fanów!” – dodaje.

Sklep został podzielony na dwie główne sekcje: „On” i „Ona”. Znajdziemy w nim także dwie dodatkowe kategorie, „Gadżety i Zabawki” oraz „Kultura”. W ofercie sklepu znajdują się buty, ubrania, dodatki i akcesoria, a także perfumy i kosmetyki. Oferta działu „Kultura” obejmuje filmy, książki i muzykę.

Źródło: Pewex.pl

Sklep oferuje nie tylko artykuły światowych znanych marek, ale także produkty własnego brandu odzieżowego, wśród których znajdziemy bluzy, t-shirty i dodatki. Jak zapowiadają przedstawiciele Pewex.pl, oferta ta będzie stale rosnąć. „To dopiero początek, oferta sklepu nie jest jeszcze taka, jak docelowo ma być. Trzecia faza to właśnie sklepy w tzw. realu. Kiedy dokładnie? Nie potrafię w tym momencie powiedzieć. Po pierwsze uzależnione jest to od powodzenia fazy drugiej (a ta dopiero ruszyła), po drugie, zainteresowanie inwestorów też jest spore” – tłumaczy Wolfgang Laskowski, szef działu komunikacji Pewex.pl, w rozmowie z redakcją Evigo.pl. „Co do działań marketingowych zaplanowanych na przyszły rok, to na tym etapie niewiele mogę powiedzieć. Z całą pewnością spora część działań będzie prowadzona w oparciu o serwisy Monster Media Group (m.in. demotywatory.pl, stylowi.pl – w sumie ponad 20 serwisów). Z racji powiązań kapitałowych jest to oczywiste. Jakie to będą działania poza tradycyjną reklamą? Na razie to tajemnica” – dodaje.

Źródło: Pewex.pl

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring