K2 Media: nowe narzędzie do optymalizacji kampanii e-commerce

Interaktywna agencja mediowa należąca do Grupy K2 wprowadza nowe narzędzie do optymalizacji kampanii sprzedażowych dla e-commerce. Przedstawiciele K2 Media twierdzą, że dzięki AdStock właściciele e-sklepów mogą zaoszczędzić aż 15 % wydatków na reklamę AdWords.

AdStock to kompatybilny z Google AdWords skrypt, który umożliwia skorelowanie kampanii ze stanem magazynu. Jeśli okaże się, że reklama kieruje użytkownika na stronę produktu, który chwilowo nie jest dostępny, skrypt przenosi budżet na produkty, które są dostępne w magazynie. Z chwilą pojawienia się w magazynie produktu budżet przenoszony jest ponownie na produkt. Dzięki stałemu monitoringowi zawartości magazynów kampanie sprzedażowe są bardziej efektywne, a potencjalni klienci nie trafiają na strony niedostępnych produktów.

„Pracując dla klientów kierujemy się zwrotem z inwestycji mierzonym za pomocą sprzedaży na stronie. Podczas realizacji kilku różnych projektów zauważyliśmy, że mimo dobrej konwersji i dostarczania jakościowego ruchu na stronę, efekty nie spełniały oczekiwań. Badanie skali problemu przeprowadziliśmy sami. Polegało ono na ręcznym przeanalizowaniu kilkuset reklam kierowanych na słowa kluczowe związane z produktem” – powiedziała Maja Biniewicz, K2 Media Strategy Director w rozmowie z redakcją Evigo.pl. „Następnie próbowaliśmy kupić reklamowany produkt. W kilkunastu procentach przypadków okazywało się że nie ma go w magazynie i sklep nie oferuje nawet możliwości zapisania się na powiadomienie w momencie uzupełnienia braków” – dodała.

„AdStock warto zaimplementować, aby nie wydawać niepotrzebnie pieniędzy na promowanie produktów których nie można kupić. W tym czasie aktywa mogą pracować na produkty dostępne” – tłumaczy Maja Biniewicz. „Narzędzie jest skierowane do wszystkich przedsiębiorców, którzy handlują towarami w internecie – zarówno małych jak i dużych graczy” – dodaje.

AdStock poszerzył portfolio  marketingowych narzędzi własnych wykorzystywanych przez K2 Media. Agencja posiada również dedykowany program przeznaczony do e-mail marketingu i marketingu afiliacyjnego.

Reklama

SCF 2017 Spring