Poczta Polska: gwarantowany termin dostawy i bezpłatne ubezpieczenie

Poczta Polska strategia dostaw

Poczta Polska wprowadza zmiany w ofercie paczkowej i kurierskiej. Gwarantowany termin doręczenia, bezpłatne ubezpieczenie oraz elektroniczny monitoring – to tylko niektóre z korzyści, jakie otrzyma klient Poczty Polskiej korzystający z nowych produktów: Paczka EKSTRA24, PACZKA24 i PACZKA48. Od stycznia 2014 r. Spółka modyfikuje także ofertę kurierską, wprowadzając Pocztex Ekspres 24 i Pocztex Kurier 48.

Poczta Polska przebudowuje swoją ofertę paczkową. Poza gwarancją doręczenia klienci otrzymają elektroniczny monitoring paczek oraz bezpłatną aplikację na smartfony. Umożliwi ona zamawianie usług kurierskich oraz monitorowanie stanu realizacji usługi. Poczta proponuje także możliwość internetowego odprawienia paczki dzięki aplikacji e-Nadawca. Nową usługę wprowadzono, aby do minimum skrócić czas na załatwianie formalności w placówce pocztowej.

Klienci biznesowi otrzymują w nowej ofercie paczkowej ubezpieczenie przesyłek w cenie usługi. Klienci indywidualni mogą skorzystać z opcji ubezpieczenia dla usług paczkowych już za 0,50 zł, a w przypadku przesyłek kurierskich ubezpieczenie do 1 tys. zł dostają gratis. Ubezpieczenie oferowane jest przez Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, należące do Grupy Poczty Polskiej.

„Obecnie co piąta paczka w kraju nadawana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dzięki nowej ofercie chcemy ten udział znacząco zwiększyć” – podkreśla Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. „W placówce pocztowej będziemy mieli do wyboru trzy rodzaje paczek z gwarantowanymi terminami doręczeń. Za pośrednictwem infolinii oraz strony www skorzystamy natomiast z usług kurierskich” – dodaje.

Poczta Polska w ciągu ostatniego roku dokonała istotnych zmian w swojej ofercie kurierskiej. Dzięki nim, Spółka notuje kilkudziesięcioprocentowe wzrosty w tym obszarze. Wolumeny przesyłek kurierskich Pocztex za 9 miesięcy 2013 r. są wyższe o prawie 60 proc., niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Nowa oferta kurierska to m.in. wyższe wartości sumy ubezpieczenia przesyłek, zawarte w cenie usługi – nawet 5 tys. zł dla klientów biznesowych i ubezpieczenie do 1 tys. zł w cenie usługi dla klientów indywidualnych. Od stycznia Poczta Polska świadczyć będzie usługę kurierską w standardzie „od drzwi do drzwi” – każdą przesyłkę Pocztex kurier odbierze bezpośrednio od nadawcy (po wcześniejszym złożeniu zlecenia na Infolinii lub poprzez stronę www) bez konieczności nadania przesyłki w placówce pocztowej.

Reklama

SCF 2017 Spring